Philips Lighting raportează îmbunătăţiri în profitabilitatea operaţională şi a cash flow-ului pentru al doilea trimestru al anului 2016, determinate, în principal, de creşterea cu 25% a vânzărilor totale cu LED, valoare reprezentând 53% din totalul vânzărilor, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
De asemenea, compania anunţă un profit net de 57 milioane de euro, pentru perioada menţionată, sumă care include costurile de separare şi taxa de licenţă a brandului.
Pentru primele şase luni ale acestui an, Philips Lighting Profit raportează un profit net în valoare de 71 milioane de euro.
"Performanţa Philips Lighting s-a ridicat la nivelul aşteptărilor, înregistrând pentru al şaptelea trimestru consecutiv o creştere a profitabilităţii operaţionale şi a cash flow-ului pentru al doilea trimestru al anului. Comparativ cu anul trecut, afacerile companiei au progresat conform obiectivelor strategice. Mă bucur să văd că strategia noastră a fost implementată cu succes. Profitabilitatea business-ului convenţional cu lămpi rămâne bine poziţionat în ciuda declinului anticipat în vânzări. Vânzările totale de LED au avut o creştere de 25% în al doilea trimestru, iar business-ul de Sisteme şi Servicii a înregistrat o creştere de două cifre ca urmare a dezvoltării continue a soluţiilor de iluminat sub umbrela «The Internet of things». Ca urmare, activităţile noastre care au ca punct central iluminatul cu LED, reprezintă în acest moment mai mult de jumătate din vânzările totale", menţionează Eric Rondolat, CEO-ul companiei.