Daikin România a înregistrat o cifră de afaceri de 24,3 milioane euro, în anul financiar încheiat la 31 martie 2017, cu 26% mai mult faţă de anul precedent.
Conform reprezentanţilor companiei, consolidarea vânzărilor este susţinută atât de schimbarea comportamentului consumatorilor şi de creşterea investiţiilor în proiectele comerciale şi rezidenţiale, cât şi de gama foarte variată de produse şi abordarea strategică a societăţii.
Daniel Vasile, Managing Director Daikin România, a declarat: "În cifra de afaceri obţinută în anul financiar 2016, ponderea proiectelor din segmentul comercial a rămas superioară segmentului rezidenţial, soluţiile Daikin echipând clădiri de birouri, reţele de hypermarketuri, stadioane şi hoteluri din întreaga ţară. Ţinând cont de vânzările gamei Bluevolution lansată anul trecut, care ocupă 30% din vânzările gamei de produse high-end, observăm un trend foarte accentuat de creştere şi în segmentul rezidenţial. Această creştere se datorează, în principal, procesului de educare şi conştientizare a clienţilor asupra efectelor nocive ale agenţilor frigorifici cu potenţial de încălzire globală ridicat şi asupra eficienţei energetice crescute a echipamentelor moderne".
Pe lângă proiectele din gama rezidenţială, cum sunt ansamblurile Cişmigiu House şi Sun Flower sau hotelurile Narcis (Venus) şi Diana (Olimp), pe segmentul comercial Daikin a echipat multe investiţii reprezentative, Hotel Hilton din Bucureşti, benzinăriile OMV, birourile Timpuri Noi, Central Business Plaza Cluj, One Herăstrău Park Bucureşti, Oregon Park, LIDL Offices, stadionul din Târgul Mureş fiind doar câteva dintre cele mai importante proiecte realizate în 2016.
Anul acesta, Daikin a investit 30.000 de euro în recondiţionarea unei săli din cadrul Universitaţii Tehnice de Construcţii Bucureşti.
În continuare, compania îşi propune consolidarea gamei Bluevolution, prin adăugarea unui echipament nou, precum şi a unor unităţi interioare, conectabile atât la sisteme tip pereche, cât şi la cele tip Multi.
Sursele citate au menţionat: "Planurile pentru acest an urmăresc misiunea companiei, aceea de a oferi în permanenţă cele mai avansate tehnologii şi soluţii pentru a atinge un nivel maxim al eficienţei şi confortului".
Daniel Vasile a adăugat: "Ne dorim să le oferim clienţilor noştri experienţe unice şi relevante printr-o gamă de produse şi servicii care depăşesc cele mai exigente aşteptări. În acest fel, ne propunem să fim mai mult decât cel mai bun furnizor de soluţii HVAC şi să devenim cel mai dorit partener pentru toţi clienţii noştri".
Pe lângă furnizarea echipamentelor cu impact redus asupra mediului, Daikin continuă să susţină iniţiativele de protecţie a naturii. În această vară, societatea lansează campania de responsabilitate socială "Plantăm aer!", având ca obiectiv plantarea a cel puţin 10.000 de copaci în zonele afectate din România. Mecanismul campaniei constă în plantarea unui copac pentru vânzarea fiecărui echipament de aer condiţionat din gama rezidenţială.
Domnul Vasile ne-a spus că piaţa sistemelor de aer condiţionat este într-o continuă dezvoltare, evoluţia pozitivă datorându-se atât investiţiilor crescute în proiecte din segmentul comercial şi industrial, cât şi comportamentului consumatorilor rezidenţiali. De asemenea, un factor important care influenţează dinamica vânzărilor este climatul exterior.