Anul trecut, veniturile Orange România au ajuns la 947 milioane de euro, din care 250 milioane de euro în ultimul trimestru. Veniturile totale au înregistrat o creştere cu 7,4% faţă de acelaşi trimestru al lui 2014, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
La finalul anului 2015, Orange avea 10.177.000 de clienţi, numărul abonaţilor fiind în creştere cu 4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Serviciul Orange TV a înregistrat peste 275.000 de abonaţi, cu o creştere de 75,4% comparativ cu perioada similară a anului trecut, precizează sursa citată.
În 2015 Orange a continuat să inoveze şi să aducă noi servicii şi produse pe piaţă, precum Wi-Fi on board, conceptul Orange smart shop, stick-ul Orange TV, platforma M2M Control pentru corporaţii, în ultimul trimestru, serviciul apel 4G şi, în teste cu utilizatorii, apelul Wi-Fi şi soluţia Orange Smart Home, se mai arată în comunicat.
Serviciul apel 4G, lansat în 14 septembrie 2015, a fost bine primit de către clienţii Orange, numărul de apeluri zilnice fiind în creştere constantă faţă de finalul lunii septembrie, la final de an, unul din trei clienţi cu terminale compatibile folosind noul serviciu zilnic, precizează sursa citată.
De asemenea, odată cu noua promisiune de brand, luna septembrie a adus un portofoliu simplificat de abonamente individuale ce a avut succes încă de la lansare. De exemplu, în cele 3 luni care au urmat, 40% din clienţii care au ales un abonament Orange Net au optat şi pentru beneficiile oferite în cadrul ofertei Orange Share. În plus, din totalul clienţilor care au ales sau au prelungit un abonament în ultimul trimestru, 10% beneficiază de avantajele Family, alegând să utilizeze simultan mai multe servicii.
Consumul de date mobile 4G şi-a continuat trendul ascendent, fiind de şase ori mai mare în anul 2015 faţă de 2014, această evoluţie fiind susţinută şi de dublarea numărului de terminale 4G din reţea pe o bază comparabilă.
La sfârşitul anului, Orange continua să ofere cea mai extinsă acoperire pentru serviciile 4G, pentru 96% din populaţia urbană şi 72% din totalul populaţiei, informează compania într-un comunicat de presă. În 2015, Orange a avut, potrivit ANCOM, cele mai mari viteze medii reale de download din România, atât în interiorul, cât şi în exteriorul clădirilor, iar un studiu realizat cu ajutorul agenţiei Millward Brown în intervalul iunie-septembrie a arătat că 97% din utilizatori sunt mulţumiţi de reţeaua 4G Orange.
Aproape 75% din telefoanele vândute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri, înregistrând astfel un vârf al numărului de dispozitive de acest fel vândute, cu 50% mai multe decât în aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu 70% mai multe telefoane 4G decât la începutul anului. În 2015, au fost vândute de 4 ori mai multe tablete 4G faţă de 2014, iar, pe segmentul de wearable, vânzarile s-au dublat comparativ cu anul trecut.
"Pentru Orange România, 2015 a fost un an plin de succese, printre care s-au numărat premiere pe piaţa locală, dar şi la nivel de Grup. Anul 2016 se prefigurează a fi la fel de dinamic, tendinţele de pe piaţă arătând un apetit crescut pentru 4G, pentru acces la divertisment pe toate tipurile de ecrane, interesul crescut pentru serviciile convergente, şi trecerea la abonament a utilizatorilor de cartele reîncărcabile. Experienţa clienţilor în toate punctele de interacţiune cu Orange este în centrul atenţiei noastre, iar pentru acest lucru vom continua să extindem şi să îmbunătăţim reţeaua 4G, vom aduce şi mai multe inovaţii şi vom lansa device-uri de ultimă generaţie împreună cu oferte atractive, care să fie un răspuns la ceea ce este important pentru români." a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.