Industria ospitalităţii îşi revine puternic. Un exemplu vine dinspre un hotel de cinci stele din Capitală. The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection marchează un prim an de activitate cu rezultate solide şi noi planuri de dezvoltare. Potrivit conducerii administrative, pe parcursul primelor douăsprezece luni de activitate, compania s-a concentrat pe extinderea portofoliului de servicii, crearea de noi experienţe 360 de grade pentru oaspeţi, precum şi pe atragerea de noi talente în echipa hotelului.
Cu un nivel record de ocupare şi rezervări, precum şi cu o creştere de 25% a personalului, hotelul de 5 stele se angajează în continuare planurilor de dezvoltare. Ausra Lucinskaite, Director General, The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection Hotel a declarat: "A fost un an foarte bun, plin de provocări şi proiecte noi, care au dus la mari realizări. Având în vedere mediul economic general, am reuşit să asigurăm un grad mediu de ocupare de peste 50% în primul nostru an de activitate. În plus, ultimele luni au fost la 80-85% grad de ocupare, iar în următoarele luni suntem rezervaţi integral. Aceste rezultate reflectă experienţa noastră operaţională, munca unor echipe de profesionişti, colaborări şi parteneriate de success". Igor Onuţa, coordonatorul operaţiunilor Apex Alliance în România, a afirmat, la rândul său: "Curajul nostru şi un pic de nebunie pozitivă ne-au permis să deschidem acest hotel. Nu am venit cu un produs neiteresant, am fost luaţi în seamă, suntem relevanţi pe această piaţă a hotelurilor de cinci stele. Serviciile acestor hoteluri au crescut foarte mult în ultima perioadă. Dintr-o clădire abandonată am oferit publicului una cu un suflet nou. Cu prima ocazie în care vom găsi o locaţie bună vom fi acolo să investim. Piaţa ospitalităţii are, încă, multe de spus, oaspeţii se reîntorc".
Poziţia în centrul oraşului, istoria şi arhitectura unică au asigurat hotelului de 5 stele un flux constant de clienţi, 70% din ocupare din rezervări externe, 30% - intern. În ceea ce priveşte scopul călătoriei, 70% din rezervările din ultimul an au venit din segmentul turismului de afaceri. În ceea ce priveşte preferinţele şi cerinţele clienţilor, oaspeţii din segmentul business preferă să rezerve camere în timpul săptămânii şi sunt în mare parte interesaţi de experienţa gastronomică oferită de hotel, dar şi de serviciile de wellness. Pe de altă parte, turiştii din segmentul de agrement rezervă de obicei weekend-uri lungi.
Pentru sezonul de toamnă, hotelul va lansa noi activităţi concepute pentru oaspeţii săi, precum Brunch-ul Marmorosch, activări speciale pop-up sau prezentări de modă în parteneriat cu designeri locali.
Datorită cererii ridicate şi ratelor de rezervare, hotelul intenţionează să deschidă o capacitate suplimentară pentru zona SPA şi ia în considerare construirea unei terase pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor.
Inaugurat în urma unei investiţii de 42 de milioane de euro, hotelul este cel mai amplu proiect al operatorului hotelier lituanian Apex Alliance, operator litualian independent, care dezvoltă parteneriate de management hotelier pe termen lung cu investitori instituţionali, proprietari sau fonduri de investiţii, pentru hoteluri deja funcţionale sau în faza de investiţie.