Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din România, a înregistrat o cifră de afaceri de 4,5 milioane euro în 2023, la 22 de ani de activitate în piaţa locală, în creştere cu 10% faţă de anul trecut când veniturile s-au ridicat la circa 4 milioane euro, se arată într-un comunicat al Infosan, remis redacţiei.
Numărul solicitărilor pentru serviciile oferite de Infosan au crescut organic de-a lungul anilor, astfel că în 2006 Infosan devine clinică, iar în 2015 primul spital privat de oftalmopediatrie din România, transmite sursa citată. Compania investeşte anual sute de mii de euro, pentru a oferi soluţii de top pacienţilor săi, acces la specialişti şi aparatură de ultimă generaţie, cu tehnologii avansate. Din 2002 şi până în prezent, peste 75.000 de pacienţi unici au trecut pragul Infosan, potrivit comunicatului.
Conform sursei relatate, "Domeniul de oftalmologie a cunoscut transformări semnificative şi ne bucurăm că Infosan a contribuit la dezvoltarea acestei pieţe. Acum 22 de ani, când am deschis primul cabinet, se ştiau foarte puţine lucruri mai ales despre problemele de vedere ale copiilor şi nu existau în România servicii specializate în acest domeniu. Am investit în tehnologie de ultimă generaţie şi am adus în echipa noastră cei mai buni specialişti pentru a oferi soluţii complete şi tratamente avansate pentru tratarea afecţiunilor oftalmologice", a declarat Rareş Ciubotaru, Director Executiv Infosan.
Piaţa de oftalmologie a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, odată cu creşterea gradului de conştientizare şi importanţa acordată sănătăţii vizuale, transmite compania. Totodată, tot mai multe probleme de vedere încep să apară şi pe fondul utilizării smartphonurilor şi tabletelor de la vârste fragede. Totuşi, oamenii sunt mai informaţi şi există o preocupare mai mare pentru sănătate, adaugă sursa.
Infosan oferă servicii de diagnostic, tratament şi îngrijire pentru o gamă largă de afecţiuni oftalmologice la copii, dar şi la adulţi. Pe fondul cererii în continuă creştere a serviciilor oftlamologice de ambulatoriu pentru copii, compania are în plan să deschidă o nouă clinică în Bucureşti cu activitate centrată pe această nişă, până la finalul anului, se mai arată în comunicat.
În plus, Infosan este un susţinător activ al prevenţiei şi a identificării timpurii a afecţiunilor oculare. Astfel, compania a lansat un program de screening gratuit în grădiniţe pentru limitarea cazurilor de orbire, informează compania. Infosan îşi propune să ajungă la 10.000 de copii în primele 6 luni ale acestui anul în Bucureşti, dar are în plan să ducă această iniţiativă şi în zona de sud a ţării, fiind deja în căutare de colaboratori şi parteneri, relatează sursa citată.
Infosan se angajează să rămână la vârful inovaţiei în oftalmologie şi să contribuie la dezvoltarea continuă a acestui domeniu în România, transmite compania. Prin introducerea terapiei vizuale pentru pacienţii cu ambliopie şi dezvoltarea managementului miopiei, compania urmăreşte să ofere soluţii avansate şi personalizate pentru fiecare pacient, relatează sursa citată. Totodată, se implică în proiecte educative precum realizarea lunară a unor webinarii şi totoadată oferă şansa medicilor de a se înscrie într-un program de formare post rezidenţiat sub supravegherea directă a celor mai buni specialişti în oftalmopediatrie, arată datele comunicatului.