NNC Services, companie românească de consultanţă în marketing şi management, lansează, în premieră pe piaţa românească, serviciile de "PR as a Service", potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Acestea se adresează în primul rând agenţiilor de publicitate full-service, web, creaţie sau comunicare, de orice dimensiuni, care au astfel posibilitatea de a reduce costurile de PR cu peste 50%. Un target secundar al noilor servicii este reprezentat de clienţii finali, mai ales companii medii şi mici care îşi pot permite astfel servicii de calitate, rapid şi eficient.
"Am observat această tendinţă a clienţilor de a solicita agenţiilor elemente specifice de PR. Un comunicat de presă, un raport de monitorizare media, conţinut pentru un website sau pentru o broşură. Tocmai de aceea, NNC vine în întâmpinarea acestor agenţii care doresc să subcontracteze serviciile punctual pentru eficientizarea procesului, dar mai ales a costului aferent producerii, distribuirii şi monitorizării acestor elemente de presă. Avem experienţa şi specialiştii pentru a oferi cele mai bune servicii de PR la cerere, la preţuri competitive pentru piaţa locală", declară Loredana Niculae, Managing Partner NNC Services.