JTI România a lansat, astăzi, Ploom X - primul produs din portofoliul său bazat pe încălzirea tutunului, nu pe ardere. Cel mai nou produs din portofoliul JT Group, Ploom X va fi disponibil pentru început într-o serie de magazine din Bucureşti, precum şi online.
"Lansarea Ploom X confirmă angajamentul JTI de a investi în produse inovative, luând în considerare cerinţele şi aşteptările consumatorilor. E un debut al planurilor pe care ni le-am propus pentru produsele cu potenţial de risc redus şi avem ambiţii mari de creştere a cotei de piaţă în categoria tutunului încălzit. Lansarea Ploom X în România este un punct de reper în acest parcurs. Avem o bază solidă pentru creşterea cu succes a JTI într-o ţară în care compania aniversează 30 de ani şi ne dorim să creăm momente de satisfacţie pentru consumatori, precum şi un viitor mai bun pentru aceştia şi pentru societatea în care muncim", a declarat Alexander Pitchka, General Manager JTI România, Moldova şi Bulgaria.
JT Group plănuieşte ca, în perioada 2023-2025, să investească peste 300 miliarde yeni (circa 2 miliarde euro) în produsele cu potenţial de risc redus la nivel global, mai ales în categoria tutunului încălzit, pentru a-şi susţine expansiunea geografică ambiţioasă, potrivit reprezentanţilor producătorului de ţigarete. România este a zecea ţară în care JTI lansează Ploom, după Japonia, Marea Britanie, Italia, Portugalia, Cehia, Lituania, Elveţia, Polonia şi Ungaria.
Sursele citate au explicat că Ploom X este diferit de ţigaretele tradiţionale pentru că doar încălzeşte tutunul, fără să îl ardă: "Tehnologia HeatFlow nu doar că asigură distribuirea optimă a căldurii în câteva secunde, dar şi generează o savoare mai bogată".
Dispozitivul nu are butoane vizibile şi funcţionează prin intermediul unui sistem inovativ IntuiTouch. Indicatorul LED arată, printre altele, când dispozitivul este gata de utilizare şi când trebuie încărcat. Ploom X este conceput să asigure sesiuni de câte cinci minute, indiferent de numărul de pufuri, iar bateria dispozitivului, încărcată în întregime, asigură utilizarea a peste 20 de rezerve de tutun de încălzit şi poate fi uşor reîncărcată, folosind o conexiune USB-C. Consumatorii adulţi îşi pot exprima personalitatea optând pentru una dintre cele cinci culori: Black (negru), Silver (argintiu), Champagne Gold (auriu), Slate Grey (antracit) şi Navy Blue (bleumarin).
JTI aniversează 30 de ani în România, fiind una dintre primele multinaţionale stabilite în ţară, sub numele de R.J. Reynolds. În 1999, RJR a devenit JTI, cea mai mare companie japoneză prezentă pe plan local, cu investiţii de peste 300 de milioane de euro. JTI are în România peste 1.300 de angajaţi, în sediul din Bucureşti, în cele 34 de birouri din ţară şi în fabrică. Cu operaţiuni în peste 130 de ţări şi cu sediul la Geneva, Elveţia, compania JTI are circa 46.000 de angajaţi, fiind membră a grupului Japan Tobacco.