Kaspersky face progrese în ceea ce priveşte relocarea infrastructurii sale de stocare şi prelucrare a datelor în Elveţia, prin mutarea datelor clienţilor din Statele Unite şi Canada. În plus, compania anunţă planurile de deschidere a primului său centru latino-american de transparenţă în Sao Paulo, Brazilia, în ianuarie 2020, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Anunţul a fost făcut în cadrul celei de-a doua ediţii a Paris Peace Forum 2019 - evenimentul internaţional pe care Kaspersky îl susţine, compania fiind unul dintre primii semnatari ai apelului de la Paris pentru încredere şi securitate în spaţiul cibernetic (The Paris Call for Trust and Security in Cyberspace).
În plus, Kaspersky şi-a anunţat planurile de deschidere a unui nou centru de transparenţă, în America Latină. A trecut exact un an de când compania şi-a înfiinţat primul centru de transparenţă la Zurich - o unitate de securitate specializată, unde partenerii de încredere pot vedea codul sursă al companiei - şi s-a dovedit a fi un instrument important şi necesar atât pentru clienţii Kaspersky existenţi, cât şi pentru cei potenţiali, pentru a spori încrederea în produsele şi serviciile de securitate cibernetică, mai menţionează sursa.
Răspunzând nevoilor clienţilor, compania a deschis, în cursul acestui an, încă un centru european de transparenţă, la Madrid, şi a anunţat deschiderea Centrului său de transparenţă APAC din Malaysia, pe lângă adăugarea de noi funcţionalităţi facilităţilor existente. Kaspersky oferă vizitatorilor săi posibilitatea de a afla mai multe despre practicile de procesare şi prelucrare a datelor, precum şi despre portofoliul de produse. La toate centrele de transparenţă ale Kaspersky, compania oferă posibilitatea de a compila software-ul companiei din codul sursă şi de a-l compara cu cel disponibil public. Această mişcare asigură un nivel fără precedent de încredere în produsele Kaspersky, permiţându-le să treacă printr-un proces de compilare, cu asistenţa experţilor companiei.
De asemenea, Kaspersky dezvoltă continuu programul său de bug bounty. Din martie 2018, compania a primit şi rezolvat 66 de bug-uri. În total, au fost răsplătite 20 de rapoarte, cu sume în valoare totală de 45.350 USD.