Promoţia "Oferă-ţi un mic dejun perfect, pentru o zi perfectă", realizată de "Kraft Foods România", se desfăşoară în cele mai importante magazine din 22 de oraşe, în fiecare săptămînă de vineri pînă duminică. Consumatorii mărcilor Philadelphia şi Jacobs Kronung sînt recompensaţi (în magazinele în care întîlnesc echipele promoţionale) cu premii pe loc sau prin tragere la sorţi. Pentru cumpărarea în acelaşi timp a unui pachet de cremă de brînză Philadelphia şi a unui pachet de cafea Jacobs Kronung, cumpărătorul va primi pe loc o cutie pentru păstrarea sandvişului Philadelphia. Prin tragere la sorţi se poate cîştiga un sejur de şapte zile pentru doua persoane în Insula Paradisului (Maldive), precum şi 100 de seturi de electrocasnice pentru micul dejun (prăjitor de pîine, filtru de cafea şi fierbător de apă).
Adrian Cernautan, Commercial Manager Cheese, a declarat: "Philadelphia este brandul de cremă de brînză numărul 1 în lume, fiind comercializat în peste 90 de ţări şi înregistrînd vînzări de peste 1 miliard de dolari anual, la nivel global. Marca a apărut în anul 1880 şi anul acesta sărbătoreşte 125 de ani de existenţă. Portofoliul Philadelphia din România cuprinde trei varietăţi: naturală, cu verdeaţă şi light". Crema de brînză Philadelphia este cel mai des consumată sub formă de sandviş. Studiile IPSOS arată că în decursul unei luni 91% din consumatorii români au consumat cel puţin o dată un sandviş. În medie consumatorul român mănîncă trei sandvişuri pe săptămînă.
Cristina Radu, Senior Brand Manager Coffee, a spus: "În acest an marca Jacobs împlineşte 110 ani de existenţă şi 57% din consumatorii români consideră Jacobs ca fiind cafeaua cu cea mai bună aromă".
Kraft Foods România este o filială a Kraft Foods Inc., a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Kraft Foods comercializează, în peste 150 de ţări, mărci de renume internaţional, cum ar fi: cafeaua Jacobs şi Maxwell House, brînza Kraft, biscuiţii Nabisco, crema de brînză Philadelphia, preparatele de carne Oscar Mayer şi cerealele Post.