• Începînd de săptămîna viitoare, "Köber" nu va mai lucra cu "D'Arcy"
Grupul "Köber" va lansa, la sfîrşitul lunii februarie, prima campanie de imagine pentru gama de vopsele "Köber", campanie integrată care va avea pe lîngă componenta tradiţională de ATL (spot TV, machete de presă şi outdoor) şi o componentă de BTL şi PR. Avînd sloganul: "Köber. Puterea culorii", campania va pune accentul pe conceptul: Köber este expertul în decorare.
Noua campanie de imagine, realizată de agenţia de publicitate "D'Arcy", a pornit de la brieful al cărui mesaj a fost extrem de simplu: un produs de calitate pentru care s-a dorit să se realizeze o campanie de imagine pe care să se poată construi comunicarea în anii ce urmează.
"Nici o vopsea de pe piaţa ro-mânească nu exploata fragila, dar îndelung intelectualizata asociere a culorii cu emoţia", a afirmat Mihai Coliban, director de creaţie al "D'Arcy". "Am ales, deci, să exploatăm puterea magică a culorii de a aprinde senzaţii în fiecare dintre noi. Verdele îndeamnă la meditaţie, galbenul te poate face să zîmbeşti, albastrul e întotdeauna infinit. Dintr-o dată, totul se leagă foarte firesc: "Köber. Puterea culorii".
Campania are multiple dimensiuni, de la intervenţii asupra identităţii vizuale şi refacerea întregii linii de packaging, la campania de print şi outdoor, spot TV, eveniment de lansare a campaniei, POSM.
Începînd de săptămîna viitoare, contul "Köber" se va muta la noua agenţie a domnului Liviu Lambrino, fost director general "D'Arcy".