După nouă luni din 2016, The MasterPlan a depăşit cu 50% cifra de afaceri înregistrată în 2015. Agenţia condusă de Adrian Enache a ajuns la venituri de peste 500 de mii de euro la finalul lunii septembrie, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Targetul de dublare a afacerii pe care ni l-am impus pentru sfârşitul anului în curs este facil de atins, după evoluţia afacerilor la nouă luni. Obiectivul nostru este unul cantitativ şi urmăreşte, de fapt, o creştere a bugetelor alocate promovării digitale din partea clienţilor existenţi, dar şi bugete de la clienţi noi. Ne-am confruntat anul acesta cu mai multe cereri decât ne aşteptam, din ce în ce mai complexe, pe pieţe care devin foarte concurenţiale când vine vorba de comunicare în digital", declară Adrian Enache, GM The MasterPlan Agency.
Conform sursei citate, alocarea de bugete mai mari pentru comunicarea online de către companiile care au deja un istoric cu The MasterPlan se datorează rezultatelor favorabile, uşor măsurabile obţinute în campaniile din 2015 şi în prima parte din 2016. Companiile cu care lucrăm au adus mai mulţi bani în online, dar nu i-au dislocat neapărat din alte canale media", declară Adrian Enache.
The MasterPlan are clienţi din retail, real estate, construcţii, farma, auto, asigurări, e-commerce, turism, dar şi industrii supranişate precum dezvoltare de software sau chiar bonuri de masă, se arată în comunicat.
"Cei peste 500.000 de euro sunt bani investiţi în campanii de digital cu grad de complexitate care creşte până la campaniile omnichannel. Sunt companii care au facut pasul în noua eră de business, sunt directori de marketing care cer în mod necesar alinierea comunicării în toate canalele, iar managementul să vină din digital, aceasta fiind zona cea mai prolifică", a precizat Adrian Enache.
În comunicat se mai menţionează că, user-ul omnichannel află aceeaşi informaţie din toate canalele. Brand-ul interacţionează cu consumatorul în mod continuu şi fără distorsiuni între canalele de comunicare. Consumatorul decide când şi unde să interacţionează cu brand-ul, el fiind construit ca un ecosistem în jurul consumatorului.
Potrivit sursei, pentru că decizia de achiziţie este din ce în ce mai influenţată de online, se observă că în auto şi sau imobiliare există o transformare a ideii de prezenţă în faţa clientului final. Bugetele sunt din ce în ce mai mari pe digital.
În imobiliare, cercetarea pentru achiziţie se face întâi online. Cum nivelul de competitivitate în acest sector este foarte mare, este primordial ca publicul să primească informaţia pe care o caută, foarte rapid, doar din două click-uri.
"2016 a dovedit că întreaga piaţă se duce pe promovarea online. Aici se mută bugete din ce în ce mai mari, bugete care înainte mergeau în outdoor, print, TV sau radio", conform sursei citate.
The MasterPlan Agency este parte a Infinit Solutions Group, o agenţie full service care oferă servicii la cheie, de la consultanta şi analiză de business, până la strategie, project management, servicii de creaţie, web development (PHP - Magento, Drupal, Wordpress, Custom si .NET), mobile development (iOS, Android).
Prin agenţia de media din grup - The MasterPlan Agency - oferă servicii de consultanţă în omnichannel şi digital commerce, media buying, planning şi performance marketing.
Grupul numără, în prezent, peste 65 de specialişti, iar la finele lui 2015 a atins o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro.