Centrul comercial Shopping City Timişoara a întâmpinat peste 250.000 de timişoreni la inaugurarea de pe 31 martie, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Realizat în urma investiţiei în valoare de 83,8 milioane euro a companiei de dezvoltare New Europe Property Investments (NEPI), centrul comercial este construit pe un teren de 18 hectare, în 2 etape. Odată cu finalizarea dezvoltării, Shopping City Timişoara ajunge la o suprafaţă închiriabilă de 72.000 mp.
"Suntem foarte mândri de rezultatele excelente înregistrate în zilele următoare deschiderii mall-ului către publicul larg. În sfârşit, judeţul Timiş are un centru comercial modern, capabil să deservească nevoile de diversitate, calitate şi convenienţă, mult dorite de localnici. Ne-am bucurat enorm să vedem că mixul de magazine şi de opţiuni de petrecere a timpului liber, dezvoltat strategic de noi, s-a dovedit deja a fi un real succes" a declarat Tiberiu Smaranda, director executiv NEPI.
Noul centrul comercial include spaţii de divertisment, de cumpărături, alături de un hypermarket şi de un magazin de bricolaj, plus o parcare gratuită cu 2.700 locuri.