Costurile companiilor cu asigurările obligatorii sau facultative pe care le încheie pentru a-şi proteja afacerile pot fi diminuate cu până la 40%, în urma aplicării unui audit de asigurări anunţă Leader Team Broker, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, programul de audit al asigurărilor de la Leader Team Broker este un produs prin intermediul căruia compania de brokeraj face o analiză a tuturor poliţelor pe care le are un client, analiză în baza căreia oferă, ulterior, consultanţă, recomandări şi soluţii pentru îmbunătăţirea protecţiei şi pentru reducerea costurilor.
Orice companie, de orice dimensiune şi din orice domeniu de activitate, care are un program stufos de asigurări, fie obligatorii, fie facultative, poate apela la Leader Team Broker pentru un audit, în urma căruia experţii pot renegocia contractele de asigurare şi pot obţine franşize mai mici sau chiar zero, arată sursa citată.
"Într-o economie tot mai imprevizibilă şi într-un mediu de afaceri extrem de concurenţial şi de riscant, companiile au nevoie de o protecţie suplimentară în activitatea lor, fie că vorbim despre asigurări de răspunderi profesionale, de asigurarea mărfurilor şi transportului acestora sau de poliţe care acoperă riscurile cibernetice. De aceea, de multe ori, firmele se găsesc în situaţia de a avea o serie de contracte de asigurări încheiate, cu costuri mari şi care, uneori, nu acoperă toate necesităţile lor. Aici intervine programul nostru de audit, în cadrul căruia echipele de experţi Leader Team vin cu o abordare personalizată pentru fiecare companie în parte, adaptată pentru industria în care activează. De aceea, programul nostru de audit în asigurări este unic şi dezvoltat în mod special pentru a satisface nevoile companiilor şi pentru a obţine cele mai bune rezultate în reducerea costurilor şi acoperirea adecvată a riscurilor", a declarat Răzvan Rusu, fondatorul Leader Team Broker de asigurări.