Levi Strauss şi-a redus previziunile privind profitul din acest an, după ce a ratat ţinta referitoare la veniturile din trimestrul al treilea, deoarece cererea mai mică şi aprecierea dolarului american se adaugă îngrijorărilor provocate de costurile mari, transmite News.ro.
Consumatorii îşi schimbă interesul de la produsele şi hainele cu preţuri mari către cele esenţiale din cauza inflaţiei, aflata la cel mai ridicat nivel din ultimele decenii, care afectează Levi's şi alţi producători de îmbrăcăminte.
"Compania este mai precaută în ceea ce priveşte afacerile sale în Europa, deoarece consumatorii din regiune sunt afectaţi de o inflaţie mult mai mare, precum şi de costurile mai mari ale energiei", a declarat directorul generalCharles Bergh în teleconferinţa referitoare la venituri de săptămâna trecută.
"Consumatorul din SUA întâmpină, de asemenea, destule dificultăţi cu inflaţia şi gândul la recesiune", a spus Jessica Ramírez, analist la Jane Hali and Associates, adăugând că oamenii vor fi mai îngrijoraţi de modul în care îşi vor cheltui dolarii, odată cu apropierea sezonului cumpărăturilor de sărbători.
Proprietarul mărcilor Dockers şi Denizen, la fel ca şi alte companii din SUA, cum ar fi Nike şi Coca-Cola, a semnalat efectul contrar avut de puterea dolarului.
Întărirea rapidă a dolarului şi costurile mai mari ale produselor au determinat, de asemenea, ca Levi's să înregistreze o marjă brută ajustată de 56,9%, în scădere cu 0, 6 puncte proceuntuale comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior.
Producătorul de blugi, care se confruntă şi cu întreruperile lanţului de aprovizionare de la începutul pandemiei, acum tensionat şi mai mult din cauza războiului din Ucraina, a crescut preţurile produselor sale pentru a contracara costurile în creştere.
Compania se aşteaptă la un profit ajustat pentru întregul an 2022 cuprins între 1,44 şi 1,49 dolari pe acţiune, comparativ cu estimarea anterioară de 1,50-1,56 dolari pe acţiune.
Levi's se aşteaptă la o creştere a veniturilor nete raportate pe întregul an de 6,7% până la 7,0%, reprezentând o creştere a veniturilor nete de 11,5% până la 12% pe o bază de valută constantă.
Anterior, compania prognoza o creştere a veniturilor nete de 11% până la 13%.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 10.10.2022, 10:04)
blugii chinezesti mult mai ieftin si simpatic