LG Electronics România raportează creşteri cu peste 60% faţă de perioada similară a anului trecut, nivelul creşterii fiind cu 20% peste estimările de creştere globală pe toate diviziile, se arată într-un comunicat de presă al companiei, transmis marţi de companie.
Han Khyu, preşedintele LG Electronics România, a declarat: "În primul trimestru din 2008, nivelul creşterii atinse a fost cu 20% peste estimările de creştere globală pe toate diviziile noastre şi cu peste 60% faţă de perioada similară a anului trecut (la nivelul tuturor diviziilor, cumulat). Creşterea a fost uşor încetinită pentru al doilea trimestru al acestui an datorită condiţiilor pieţei locale şi globale, însă suntem optimişti în ceea ce priveşte evoluţia pentru următoarea perioadă. În al doilea trimestru din 2008, creşterea vânzărilor pentru televizoarele LCD şi plasme a fost peste nivelul normal al pieţei, de aproape 30%, creştere datorată Campionatului European de fotbal".
Vânzările la categoria LCD TV pentru primul trimestru din 2008 au înregistrat o creştere de peste 350% faţă de perioada similară a anului trecut. În primul semestru din 2008, segmentul televizoarelor LCD a înregistrat o cotă de piaţă, de 20,5% (raportat la numărul de unităţi vândute), menţinută din primul trimestru 2008. Pentru segmentul televizoarelor cu plasmă, compania a înregistrat, în perioada ianuarie - mai 2008, o cotă de piaţă de 40,5% (raportat la nr. de unităţi vândute), dublu faţă de nivelul cotei anului 2007. În primul semestru 2008, LG Electronics România şi-a menţinut poziţia de lider pe segmentul monitoarelor LCD, cu o cotă de piaţă de 24,6% (menţinută din T1 2008).
Divizia de telefonie mobilă a LG Electronics România este unul dintre motoarele de creştere pentru piaţa locală, cu o cotă de piaţă de 8% în perioada ianuarie - mai 2008 conform estimărilor companiei şi o creştere de 200% (raportată la vânzările în dolari) faţă de 2007. . Potrivit datelor companiei, categoriile care au înregistrat prima cotă de piaţă în primul trimestru din 2008 îşi menţin poziţia de leader şi în cel de-al doilea trimestru.
LG Electronics se află pe piaţa din România începând din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi, şi din anul 2004 ca LG Electronics România. Cu o cifră de afaceri de 100 de milioane euro în anul 2007, şi o creştere estimată de pâna la 140 de milioane euro pentru 2008, compania LG se axează pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice şi de telefonie mobilă.