Limitless Agency raportează o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro în 2023, în creştere cu 31% faţă de anul anterior, devenind astfel una dintre cele mari companii de profil pe o piaţă fragmentată, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, creşterea Limitless Agency este datorată atât dezvoltării pieţei de marketing digital, cât şi investiţiilor noi, lărgirii portofoliului de clienţi şi creşterii interesului şi bugetelor companiilor pentru promovare online. Astfel, 56% din business este reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC şi 2% de divizia Data & Analytics.
"2023 a fost un an excelent pentru agenţia noastră, în care am depăşit mai multe obiective de business. Ne-am consolidat şi mai mult poziţia pe piaţa de marketing digital, care este una extrem de fragmentată, cu promisiuni nerealiste la costuri foarte mici care într-o primă etapă pot crea un miraj potenţialilor clienţi. Doar că observăm şi o educare şi o conştientizare din partea clienţilor, care în ultimul an au alocat bugete mai mari strategiilor de marketing digital, dar cel mai important conştientizează că prin colaborarea cu o agenţie mare au acces la know-how de calitate, la resurse şi rezultate", declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Piaţa, definită tot mai mult de externalizarea marketingul digital. De ce aleg companiile această variantă
Creşterea business-ului Limitless Agency se datorează şi interesului tot mai mare al companiilor de a externaliza activitatea de marketing digital, dorind să lucreze cu agenţii stabile, care au rezultate dovedite şi sunt mereu la zi cu noutăţile din domeniu. În era digitală în care ne aflăm, companiile resimt din ce în ce mai mult presiunea de a-şi extinde prezenţa online şi de a se adapta rapid la schimbările din mediul digital. Din acest motiv, dorinţa de a externaliza marketingul digital a devenit o strategie tot mai frecvent adoptată de către diverse afaceri.
Pentru a fi cu un pas înainte aşteptărilor clienţilor, Limitless Agency a investit anul trecut în jur de 300.000 euro în optimizarea proceselor interne, automatizări şi training pentru echipă.
"Anul trecut, ne-am concentrat eforturile noastre asupra optimizării proceselor interne, investind în automatizări şi inteligenţă artificială pentru a îmbunătăţi serviciile şi produsele noastre şi pentru a eficientiza costurile. Am revizuit şi modernizat baza noastră de date, iar către sfârşitul anului am finalizat ajustările necesare pentru a ne extinde pe piaţa americană sub brandul propriu. De asemenea, obiectivul nostru principal în perioada următoare se concentrează pe dezvoltarea în domeniul tehnologiei, având în vedere intensitatea competiţiei din această piaţă", conchide Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.