Limitless Agency a înregistrat vânzări record de Black Friday. Acestea au depăşit anul acesta o valoare totală de aproximativ 100 de milioane de euro pe parcursul săptămânii de reduceri, conform unei analize realizate pe un portofoliu de circa 400 de clienţi.
Ziua de 8 noiembrie a adus o creştere de 28% a veniturilor comparativ cu ziua de Black Friday din 2023, precum şi o creştere de 10% în traficul de utilizatori, cu un total de aproximativ 2 milioane de utilizatori unici, faţă de 1,8 milioane anul precedent, se arată în comunicatul primit la redacţie.
În acelaşi timp, agenţia a înregistrat aproximativ 35.000 de conversii într-o singură zi pentru un singur client. Valoarea medie a unei comenzi (AOV) a ajuns la aproximativ 720 RON, înregistrând o creştere de 9% faţă de anul precedent, ceea ce evidenţiază o tendinţă către achiziţii mai consistente şi de produse cu valoare mai mare. Printre cele mai notabile tranzacţii online s-au numărat un ceas de 50.750 RON şi o vacanţă exclusivistă în valoare de 11.188 EUR.
De asemenea, a fost plasată o comandă cu un număr impresionant de 102 produse diferite într-un singur coş, iar cea mai mare comandă înregistrată a atins valoarea de 133.023 RON. La nivel de categorii de produse, telefoanele mobile, televizoarele şi aparatele de aer condiţionat s-au situat în topul preferinţelor clienţilor, iar aceste categorii, alături de încălţăminte şi îmbrăcăminte, au generat cel mai mare trafic pe platformele din portofoliul agenţiei.
Achiziţiile efectuate de pe dispozitive mobile au reprezentat 65,88% din totalul vânzărilor din Black Friday 2024. Dintre acestea, 66,54% din tranzacţiile mobile au fost realizate de pe dispozitive Android, iar 33,46% de pe iOS, indicând o diversitate în preferinţele utilizatorilor.
Printre cele mai originale căutări efectuate de consumatori s-au numărat:
"Aspirator pentru leneşi"
"Cană care nu varsă nimic"
"Robot de făcut like-uri pe Instagram"
"Masă de lucru cu funcţie anti-pisică"
"Bormaşină anti-vecini"
Aceste căutări creative demonstrează ingeniozitatea şi spiritul consumatorilor, motivându-ne să extindem şi să inovăm constant în portofoliul de produse oferite.
Campaniile de Google Ads au fost adaptate la noile cerinţe ale pieţei:
>Bugetele generale au crescut cu 13%, în timp ce costul per click (CPC) a scăzut cu 0,4% faţă de anul trecut.
> Campaniile Performance Max au beneficiat de o creştere de 36% a bugetului, cu o creştere de 6,67% a CPC.
> Campaniile Search au înregistrat o scădere a bugetului de 25% şi o reducere de 11% a CPC, optimizând astfel investiţiile în publicitate.
Rezultatele Black Friday confirmă interesul românilor pentru achiziţiile online şi orientarea acestora către produse de valoare ridicată.