"LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton" (LVMH) a realizat un parteneriat cu designer-ul italian Marco de Vincenzo pentru dezvoltarea brandului acestuia prin intermediul unui joint venture.
Prin dezvoltarea casei de modă italiene "Marco de Vincenzo", producătorul francez de articole de lux încearcă să-şi consolideze portofoliul cu designeri tineri, într-un moment în care se confruntă cu încetinirea avansului industriei modei. Designerul Marco de Vincenzo, în vârstă de 34 de ani, este cunoscut pentru utilizarea de culori îndrăzneţe, pentru creaţiile şi materialele sale inovatoare.
LVMH va prelua aproape 45% din brandul "Marco De Vincenzo", conform unei surse apropiate situaţiei. Tranzacţia este estimată la 10-20 de milioane de euro (13,7 - 27,5 milioane de dolari).
Marco de Vincenzo afirmă că aşteaptă cu nerăbdare dezvoltarea brandului său cu susţinerea LVMH. "Am lucrat pentru Fendi mai bine de 13 ani, de fapt, încă de la începutul carierei mele de designer (...) Astăzi începe o nouă etapă, provocarea este interesantă şi ambiţioasă", a precizat Marco de Vincenzo.
Anul trecut, LVMH a investit în tânărul designer francez Maxime Simoens, respectiv în creatorii englezi J.W. Anderson şi Nicholas Kirkwood.