MasterCard a organizat competiţia Bank of the Year, cu sprijinul agenţiei Golin şi prin parteneriat cu publicaţia Wall-Street, cu scopul de a premia instituţiile financiare bancare şi non-bancare din România, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Competiţia s-a desfăşurat în perioada februarie - martie 2016, iar participarea la concurs s-a realizat în baza unei aplicaţii ce a constat într-un formular de înscriere cu detalii despre produsul sau serviciul nominalizat sau cu argumentaţia participării la categoria respectivă.
La prima ediţie a MasterCard Bank of the Year din România s-au înscris 22 de instituţii financiare. Concursul a vizat premierea acestora în cadrul a 12 categorii de concurs, din domenii precum economisire, creditare, mobile şi online, responsabilitate socială sau educaţie financiară. Aplicaţiile au fost evaluate de un juriu specializat independent format din peste 30 de membri, reprezentanţi ai autorităţilor, mediului academic, industriilor tehnologie, retail, consultanţă, asociaţiilor studenţeşti şi ONG-urilor.
"Băncile şi instituţiile financiare non-bancare au un rol important nu doar în economie, ci şi în comunitatea în care activează, realizând proiecte cu beneficii imense deopotrivă pentru oameni şi companii. De aceea, noi credem că este esenţial că meritele şi performanţele lor deosebite să fie recunoscute şi premiate în cadrul unui eveniment independent, pe baza evaluărilor specialiştilor. Feedbackul a fost excelent, atât din partea participanţilor la competiţie, cât şi a membrilor juriului şi a comunităţii financiar-bancare, ceea ce a validat faptul că piaţă locală avea nevoie de un astfel de eveniment. Desigur, un proiect de o asemenea complexitate nu ar fi putut fi realizat fără susţinerea partenerilor noştri de încredere, iar agenţia Golin ne-a fost din nou alături, contribuind la implementarea cu succes a acestui proiect", spune Diana Tănase, Marketing Manager, MasterCard, România.
Proiectul, implementat deja în alte ţări din regiune, a fost lansat anul acesta şi în România, Golin gestionând adaptarea conceptului la nivel local şi oferind sprijin în implementarea sa.