Compania de plăţi digitale Mastercard Inc. a anunţat, astăzi, că decis să elimine numele companiei din siglă, optând în schimb pentru cercurile suprapuse, simbolul Mastercard pentru consumatori, informează The Wall Street Journal.
Decizia este o continuare a unei strategii destinate diminuării componentei 'card' din 'Mastercard', pe măsură ce se extind noile metode şi tehnologii de plată.
În plus, Mastercard se alătură altor companii de renume, precum Apple şi Nike, care au decis să renunţe la numele companiei, în favoarea simbolurilor vizuale, în siglă.
Mastercard a derulat o cercetare amplă timp de peste 20 de luni pentru a fi sigur că oamenii pot identifica compania doar prin siglă, chiar şi în absenţa numelui, potrivit directorului de comunicare şi marketing Raja Rajamannar.
"Nu poţi niciodată să fii arogant şi să spui că eşti un simbol şi să poţi să renunţi la numele brandului", a spus Rajamannar, potrivit Agerpres.