Contextul imprevizibil care se menţine a generat noi creşteri spectaculoase în onlineîn lunile septembrie-octombrie. Astfel, pe platforma MerchantPro, la nivelul celor peste 1.500 de magazine active, numărul şi valoarea comenzilor în octombrie au crescut cu 50% faţă de perioada similară a anului trecut. În perspectiva Black Friday, trendul ascendent va continua şi în noiembrie, când se aşteaptă creşteri medii de 35-40% faţă de vânzarile înregistrate la Black Friday 2019.
După ce perioada iunie - august a cunoscut o creştere mai temperată faţă de 2019, de 35% în valoarea tranzacţiilor, respectiv 30% în numărul comenzilor plasate pentru magazinele care funcţionează pe platforma de eCommerce MerchanPro, toamna a venit cu noi creşteri-record. Astfel, în luna septembrie creşterea pe cele două segmente analizate a fost de 39%, faţă de perioada similară din 2019, în timp în octombrie aceasta a fost de 50%.
Printre factorii care au stat la baza dinamicii pozitive se numără atât începerea şcolii, cât şi noile restricţii şiprecauţii în contextul pandemic actual. Comportamentul de cumpărare orientat către online pe care l-am observat în primele luni de pandemie se menţine. Acesta produce noi creşteri la nivelul magazinelor de pe platformă. Cel mai probabil, sfârşitul de an va continua trendul ascendent avândîn vedere atât perioada campaniilor de Black Friday, cât şi a sărbătorilor ce urmează, a precizat Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro.