METRO Cash & Carry România anunţă că va continua în anul acesta programul de susţinere a producătorilor locali "De-ale noastre", prin extinderea sortimentului, adăugând fructele în ofertă, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Totodată, "De-ale Noastre", anunţă compania, include parteneriate cu producători din noi zone legumicole.
Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry România, a declarat: "Programul De-ale noastre este unul dintre programele prioritare ale METRO Cash & Carry România şi capătă noi dimensiuni începând cu 2013. Extinderea sortimentului şi încheierea de noi parteneriate cu producători din proximitatea Capitalei, precum şi din ţară, reprezintă elemente care pot să răspundă unor nevoi socio-economice la nivel naţional. Pe de-o parte, oferim clienţilor noştri şi consumatorilor, legume şi fructe româneşti care respectă standarde înalte de calitate; pe de altă parte, oferim consultanţă şi sprijin producătorilor români pentru o agricultură sustenabilă şi pentru a-şi comercializa produsele".
Anul acesta, programul îşi extinde parteneriatul, adresându-se atât unor producători locali din bazinul legumicol Poiana Mare, judeţul Dolj, cât şi unor fermieri din jurul Bucureştiului.
În anul acesta, "De-ale noastre" îşi măreşte oferta de produse, ajungând la un sortiment de 35 de legume şi fructe, comparativ cu 4 tipuri de legume în 2012. Un element de noutate în program este introducerea sortimentului de fructe proaspete: pepene galben şi pepene verde de Dăbuleni - soiuri apreciate la nivel naţional pentru gustul şi mirosul lor unice, se mai arată în comunicatul de presă.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde euro în anul trecut. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2012, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde euro. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 32 ţări.