Gourmet GIFT România a anunţat o creştere de 28% a cifrei de
afaceri în 6 luni, două noi linii de producţie şi gamă private label pentru categoria de dulciuri şi o divizie specializată pe comerţ electronic.
La şase luni de la numirea lui Adrian Tiron ca General Manager, GourmetGIFT România a accelerat planul de investiţii în cadrul noii etape de dezvoltare lansate în contextul împlinirii a 15 ani de prezenţă susţinută pe piaţa românească de coşuri cadou gourmet. Veniturile au înregistrat deja o creştere de 28%, astfel
că s-a decis extinderea capacităţii de producţie pachete cadou, tocmai pentru a susţine cererea mai mare de coşuri de Crăciun şi coşuri cadou corporate în general, se arată într-un comunicat primit la redacţie.
Noul catalog de cadouri de Crăciun 2024, lansat oficial
Trimestrul 4 marchează lansarea celei mai ample campanii de Crăciun, cu peste 160 de variante de cadouri. Accentul este pus pe soluţiile practice pentru fidelizarea angajaţilor, adaptate la trendurile internaţionale şi specificul local.
"Am realizat acţiuni rapide în sprijinul planurilor noastre ambiţioase, dar raţionale şi bine conturate, pe baza nucleului deja existent. Suntem un promotor al categoriei de cadouri gourmet în România şi ne asumăm în continuare acest rol
de trendsetter, cu acţiuni şi alegeri pe care le imprimăm în sectorul de specialitate, preluate apoi de concurenţă în calitate de noi standarde ale industriei", a declarat Adrian Tiron, General Manager al GourmetGIFT România.
Jucător de top pe segmentul de cadouri gourmet, cu planuri de extindere dincolo de graniţele ţării, GourmetGIFT.ro devine una dintre cele mai dinamice prezenţe pe nişa de băuturi online, cu perspective de creştere bazate pe ascensiunea e- commerce.
Ca retailer online, brandul este activ cu promovare în social media, ţintind publicul activ, care preţuieşte timpul personal şi care îşi doreşte să beneficieze de livrare rapidă de băuturi premium, la preţuri corecte, dintr-o largă selecţie de
produse de la branduri prestigioase cu reputaţie internaţională, inclusiv mărci de lux, cu totul exclusiviste.
Totodată, creşterea vânzărilor şi atragerea de noi clienţi de tip business în portofoliul GourmetGIFT România confirmă direcţia bună şi încrederea românilor în serviciile oferite de companie. În contextul apropierii Sărbătorilor de iarnă, continuă campania Green Christmas, ajunsă astfel în cel de-al doilea an. Demn de remarcat este faptul că tot mai multe firme partenere sunt interesate să se alăture acestui demers ESG (Environmental, social, and governance), principiu de investiţii care acordă prioritate problemelor de mediu, problemelor sociale şi guvernanţei corporative, compatibil cu deciziile de responsabilitate socială corporativă.
GourmetGIFT România activează pe o piaţă în creştere, cu perspective de exindere pentru industria globală de cadouri corporate, estimate la 7,9% pentru 2024.