Microsoft a anunţat săptămâna aceasta, în cadrul conferinţei anuale Convergence din Barcelona, noi inovaţii care sprjină companiile să îşi maximizeze productivitatea într-un mediu de afaceri "mobile first, cloud first", potrivit unui comunicat de presă al companiei. La eveniment au fost prezentate noile funcţii ale Microsoft Office 365, printre care capabilităţile de conferinţe telefonice şi video pentru Skype for Business, incluse alături de Power BI şi Advanced Threat Protection în suita Office 365 E5, dar şi Microsoft Dynamics CRM 2016.
Compania a lansat, la începutul lunii decembrie, noi funcţii în Office 365, noul Dynamics CRM şi platforma Microsoft PowerApps, un nou serviciu pentru mediul de afaceri, care oferă angajaţilor posibilitatea de a crea aplicaţiile dorite şi a le partaja în echipă prin sistemul utilizat în cadrul companiei, la cele mai înalte standarde de securitate.
Conform unui studiu realizat de Forrester în luna noiembrie pentru Microsoft privind strategia de digitalizare a companiilor la nivel european, 94% dintre companiile respondente au avut tentative de a implementa o strategie digitală. În acelaşi timp, studiul relevă că nu există o aliniere între departamentul IT şi liderii companiilor în ceea ce priveşte resursele şi cerinţele pentru o transformare digitală completă a organizaţiei. Potrivit Forrester Research, doar 33% dintre directorii de IT au în vedere creşterea veniturilor companiei cu ajutorul unor noi canale digitale sau produse, în timp ce liderii companiilor sunt mult mai interesaţi să identifice noi oportunităţi.
Cu ajutorul soluţiilor care cresc eficienţa angajaţilor, precum Office 365 şi Dynamics CRM, împreună cu un mod inovator de a crea aplicaţii care pot fi partajate cu uşurinţă pe orice dispozitiv, organizaţia are oportunitatea de a realiza şi controla propria transformare din cadrul companiei.
• Noile funcţii ale suitei Office 365
Microsoft prezintă cele mai importante noi funcţii ale pachetul de aplicaţii Office 365 pentru clienţii comerciali, oferite în suita premium pentru companii mari, Office 365 E5.
• O soluţie completă şi integrată de conferinţe online
Cu Skype Meeting Broadcast şi Cloud Private Branch Exchange, clienţii Office 365 au acum o platformă dedicată pentru conferinţe telefonice, conferinţe video şi partajarea materialelor de lucru prin intermediul aplicaţiilor utile în activitatea zilnică.
• Analytics şi vizualizarea datelor
Delve Analytics sprijină angajaţii prin dashboard-urile, care oferă o imagine de ansamblu asupra activităţilor desfăşurate de fiecare pe parcursul zilei.
• Securitate avansată
Prin Customer Lockbox, clienţii au acces şi control deplin asupra datelor în Office 365, având drepturi depline de aprobare pentru orice operaţiune necesară în platformă. Office 365 Advanced eDiscovery sprijină utilizatorii prin intermediul machine learning şi text analytics în reducerea costurilor şi riscurilor de gestionarea a unui volum mare de date.
• Dynamics CRM 2016
Începând cu luna decembrie, soluţia Dynamics CRM 2016 este disponibilă pe scară largă pentru implementări Online şi On Premise (la sediul beneficiarului). Dynamics CRM 2016 este cel mai cuprinzător upgrade de până acum al soluţiei Dynamics CRM, incluzând îmbunătăţiri în materie de colectare a informaţiilor, mobilitate şi asistenţă, precum şi îmbunătăţiri semnificative ale productivităţii care vor ajuta companiile şi angajaţii să îşi maximizeze rezultatele.
Datele şi informaţiile reprezintă componente esenţiale, de tip Next Generation, în interacţiunile şi angajamentul faţă de client, iar Dynamics CRM 2016 furnizează capacităţi inteligente menite să dezvăluie perspective noi, cu scopul de a-i sprijini pe profesioniştii din vânzări, marketing şi servicii să ia deciziile mai rapid şi să acţioneze. Cu ajutorul capabilităţilor oferite de serviciul Azure Machine Learning, Dynamics CRM 2016 oferă funcţionalităţi în premieră reprezentanţilor din vânzări pentru a-şi personaliza metodele de up-selling (vânzări suplimentare / dintr-o categorie superioară), precum recomandări inteligente de produs şi sugestii de articole care conţin informaţiile necesare unei rezolvări eficiente a problemelor de asistenţă pentru clienţi.
Această versiune a Dynamics CRM prevede de asemenea capabilităţi de top, cu aplicabilitate completă în mediul offline, pentru profesioniştii mobili; pe telefoane, tablete şi pe principalele platformele disponibile. Dynamics CRM 2016 oferă şi posibilitatea de a crea aplicaţii mobile centrate pe sarcini pentru a simplifica finalizarea activităţilor orientate către client, cum ar fi minutele şedinţelor, care permite scanarea datelor cu scopul de a crea o interacţiunie proactivă şi un control CRM vocal.
Pe parcursul lunii noiembrie, Microsoft a anunţat şi data următoarei lansări a soluţiei sale ERP, Microsoft Dynamics AX.