Astfel, grupul Miele încheie anul fiscal cu un avans de +6,5%, dublu faţă de rezultatele înregistrate în 2019, conform unui comunicat remis redacţiei.
Considerat de către Comitetul Executiv al Miele un real montaigne rousse, 2020 a părut un an de sacrificiu, în special în perioada martie-mai, când brandul a fost nevoit să oprească producţia de serie în toate fabricile sale. Perioada de vară a adus însă un apetit crescut al clienţilor pentru electrocasnice premium, în special ca urmare a redirecţionării fondurilor de călătorii în astfel de investiţii.
Dorinţa unei case igienizate şi sigure a fost una dintre priorităţile clienţilor Miele atât în România, cât şi la nivel mondial. Astfel, cele mai importante creşteri în ceea ce priveşte tipurile de produse achiziţionate au fost înregistrate de către aspiratoare şi echipamente frigorifice. Modelul Triflex HX1, aspiratorul vertical 3 în 1, a fost vedeta categoriei, în timp ce frigiderele şi congelatoarele au fost soluţia ideală pentru clienţii Miele care şi-au dorit păstrarea prospeţimii alimentelor pe termen lung. O atenţie deosebită a fost acordată şi articolelor vestimentare, pentru a căror curăţare clienţii au ales noile modele de maşini de spălat rufe şi uscătoare, ce includ programe certificate de igienizare.
Timpul petrecut majoritar acasă a generat un interes crescut şi pentru echipamentele de bucătărie. Consumatorii care şi-au dorit să îşi dezvolte aptitudinile de bucătari au ales opţiunile smart oferite de noua generaţie încoporabilă 7000, ce include cuptoare şi plite premium, ce pot fi conectate la aplicaţia Miele. Complementar, investiţiile au fost direcţionate şi spre maşinile de spălat vase din aceeaşi generaţie.
Odată cu situaţia provocată de noul coronavirus, Miele a decis să îşi extindă expertiza în produse şi soluţii de igienizare şi în sectorul purificării aerului. Începând cu 2021, producţia Miele AirControl, primele purificatoare din portofoliu, va începe în fabrica din Lehrte. Echipamentul va oferi o filtrare în 6 etape a aerului din încăpere şi o rată de retenţie a bacteriilor, fungilor şi virusurilor de 99,995%. Noile produse sunt destinate utilizării în spaţii publice, precum şcoli, magazine sau birouri.