Producătorul german de electrocasnice de lux Miele estimează o cifră de afaceri de 35 milioane lei în acest an, în România, cu 15% mai mult decât anul trecut, a declarat Loredana Butnaru, directorul Miele România.
Loredana Butnaru afirmă că planul pe termen mediu include deschiderea a două-trei magazine exclusive sau proprii, sub conceptul Point, informează news.ro.
Referitor la estimările pentru acest an, Butnaru a declarat: "Pentru 2018 estimăm o cifră de afaceri de 35 de milioane de lei, cu 15% mai mult decât în 2017. Practic, asta înseamnă dublarea business-ului în perioada 2015-2018. Cele mai importante investiţii sunt cele în dezvoltarea de la nivelul întregii ţări, iar planul pe termen mediu include deschiderea a două-trei magazine exclusive sau proprii, sub conceptul Point. Vizăm oraşele unde nu suntem încă prezenţi, dar nu excludem nici posibilitatea de a inaugura un al doilea magazin într-un oraş unde suntem deja activi".
Directorul Miele România afirmă că vor fi create noi locuri de muncă, cu această ocazie.
Reprezentantul companiei menţionează că aspiratoarele rămân cele mai achiziţionate produse Miele, cu 6.500 de unităţi comercializate în 2017.
Legat de topul vânzărilor de anul trecut, Loredana Butnaru a precizat: "Urmează maşinile de spălat rufe, uscătoarele, maşinile de spălat vase şi cuptoarele. În plus faţă de alţi ani am remarcat interesul clienţilor noştri pentru espressoare şi cafeaua marcă proprie Miele, pe care am lansat-o anul trecut. O creştere importantă a fost înregistrată la gama de accesorii, consumabile, detergenţi şi agenţi de curăţare pentru rufe şi vase".
În acesta an, compania va continua extinderea businessului la nivel naţional, astfel că există în plan inaugurarea cel puţin unui nou showroom Miele, în ţară.