În urma lansării oficiale a canalului de divertisment BBC Prime în România, în luna mai 2004, BBC Worldwide a anunţat că va continua să susţină dezvoltarea acestui canal în România, lucrînd în colaborare cu Mmd Public Relations. Mmd va lucra în strînsă colaborare cu BBC şi cu operatorii de cablu locali, pentru a evidenţia diversitatea şi calitatea acestei oferte de programe originale - documentare, talk show-uri, muzică, drame şi comedii - prin intermediul unui program de comunicare pe termen lung, la care se adaugă suportul de marketing corespunzător.
Această iniţiativă dovedeşte importanţa pe care una dintre cele mai importante reţele de televiziune o acordă pieţei româneşti, la scurtă vreme după ce a început subtitrarea în limba română a principalelor programe şi în paralel cu extinderea reţelei de distribuţie prin intermediul acordurilor cu operatorii de cablu.
Parteneriatul dintre Mmd, cea mai importantă agenţie de comunicare corporate din Europa Centrală şi de Est, şi BBC extinde, de fapt, relaţia deja existentă pe piaţa din Ungaria, unde programele britanice de divertisment au atras deja un public fidel, înregistrînd o creştere semnificativă în cota de audienţă.