NESCAFÉ lansează o nouă gamă de mixuri de cappuccino, un adevărat răsfăţ pentru iubitorii de cafea, care va transforma fiecare moment în unul de relaxare şi delectare, cu ocazia aniversării a 87 de ani de la înfiinţare, potrivit unui comunicat emis redacţiei, care afirmă următoarele.
Noua gamă NESCAFÉ Cappuccino include reţete îmbunătăţite şi un design modern al ambalajului, susţinută de o campanie de comunicare sub platforma "Make your world". Aceasta invită consumatorii să spună DA pentru răsfăţul de a savura o cafea delicioasă în confortul propriei case.
Piaţa de cafea din ţara noastră este una în continuă evoluţie, iar NESCAFÉ răspunde preferinţelor românilor pentru momente de răsfăţ prin introducerea unor arome noi. Astfel, noile mixuri NESCAFÉ Cappuccino sunt disponibile în variantele populare de Clasic, Ciocolată, Vanilie şi, ca noutate, în aroma surprinzătoare de Irish, destinată celor care caută o experienţă de cafea distinctă şi plăcută.
Conform unui studiu NielsenIQ, răsfăţul prin plăcerea gustului a devenit principala motivaţie pentru consumatorii români atunci când aleg să bea cafea. Specialităţile de cappuccino continuă să câştige teren, segmentul înregistrând o creştere de 11% în vânzări în 2024 faţă de anul anterior. Dintre aromele preferate de consumatorii de la noi, ciocolata este cea mai vândută (34%), urmată de cappuccino clasic (31%) şi vanilie (12%), în timp ce aroma Irish a înregistrat o creştere accelerată de 7% în 2024.
"Cu noua campanie "Spune DA pentru Cappuccino", ne propunem să arătăm consumatorilor că puterea de a spune nu într-o lume în schimbare rapidă, cu multe cerinţe de la noi, lasă loc pentru un DA corect, pentru noi înşine. Sperăm că acest moment de răsfăţ şi grijă pe care consumatorii şi- l oferă, alături de un cappuccino delicios, îi va ajuta să ia o decizie activă de a spune da la ceea ce contează cu adevărat pentru ei, creând un impact pozitiv de lungă durată în vieţile lor", a declarat Ramona Hărătău, Mixes Business Lead SEE, Nestle, conform sursei.