Nestle estimează o creştere a vânzărilor de cafea din gama premium Nespresso cu 25% pentru 2010, la 3,5 milioane de capsule, a declarat directorul de marketing al Brands International, importatorul şi distribuitorul sortimentelor Nespresso, Mihaela Scăunaşu Andrei.
"Pentru anul 2009 estimăm o stagnare a vânzărilor comparativ cu anul precedent. La sfârşitul lunii octombrie a acestui an aveam deja vândute 2,5 milioane capsule, iar în noiembrie am mai vândut 300.000 de capsule, astfel că suntem aproximativ la nivelul anului 2008, când am comercializat în total 2,8 milioane bucăţi", a afirmat Andrei.
Potrivit acesteia, compania crede că îşi poate majora vânzările pe fondul unei concentrări în anul 2010 pe judeţele din ţară, după ce, până în prezent, promovarea s-a realizat, în special, pe Bucureşti.
"În prezent 80% din vânzări se realizează în Bucureşti, în hotelurile de 3 - 4 stele, în spa-uri, show-room-uri importante. Din 2010 însă, vrem să ne concentrăm activitatea şi pe alte judeţe din ţară, cum sunt Timişoara sau Constanţa", a menţionat Mihaela Scăunaşu Andrei.