Nestle: Patru din zece persoane comandă cafea rece pe timp de vară

Florin Dujac
Companii / 14 iunie

Nestle: Patru din zece persoane comandă cafea rece pe timp de vară

Consumul de cafea rece înregistrează creşteri de la an la an în rândul românilor. Astfel, un sfert din cafeaua consumată în afara casei (cafenea, restaurant, alte ocazii) este reprezentată de cafeaua rece, conform studiilor realizate de Nestle. La nivelul consumului în casă, circa 10% din cafelele servite acasă sunt reci şi decofeinizate.

Nestle a identificat în România 4.735 de ocazii de băut cafeaua. Cele mai populare cafele sunt cele fierbinţi, negre, îndulcite şi consumate acasă. Cafeaua prăjită şi măcinată este formatul cel mai apreciat de români, 49% preferând acest tip de cafea. Faţă de anii anteriori, consumul de cafea cu lapte a crescut între preferinţele românilor fiind pe primul loc, urmată de White Coffee, Cappuccino, Flat White, Latte/Latte Macchiato, White Americano şi Frappuccino. Cafeaua neagră cu apă este preferată dintre solubile, îndulcită cu zahăr, doar 1 din 3 având alte toppinguri, frişcă, miere, sirop de arţar.

În ceea ce priveşte capsulele, sunt consumate espresso şi lungo pentru cafeaua neagră, iar la cele white, cafeaua cu lapte domină şi aici, urmată de Latte, Flat White şi Cappuccino. Varianta ready to drink este şi ea preferată rece şi cu lapte, arată studiile Nestle.

În ţara noastră, aproximativ 40% din reţetele de cafea rece sunt cu frişcă, vanilie, ciocolată şi caramel, îngheţată, miere. Românii preferă cafeaua cu cofeină, iar aromele cele mai populare în piaţa de cafea din ţară sunt cele de vanilie, ciocolată şi caramel, preferinţă sesizată de NESCAFÉ®, care a preluat aceste arome în ediţiile limitate de NESCAFÉ® 3in1 Frappe din ultimii ani.

"În România, aproximativ 85% din consumul total de cafea are loc în mediul casnic, în timp ce doar 15% din cafelele sau băuturile pe bază de cafea sunt consumate în afara casei. În ceea ce priveşte categoria de cafea rece, proporţia consumului în afara casei este mai mare, ajungând până la 25%", a explicat Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestle Professional, Nestle România.

De asemenea, pe lângă clasicul Frappe, există un interes în creştere pentru formule de cafea rece, uşor şi rapid de preparat acasă, cum ar fi Dalgona, Iced Latte, Espresso Shaken sau clasicul Iced Americano.

"Consumul de cafea rece creşte în special în perioada iulie-august, ceea ce e normal având în vedere că aceasta este perioada în care temperaturile înregistrează de obicei cele mai înalte valori. Astfel, ocaziile de consum cresc odată cu temperaturile, iar cafeaua rece este o alternativă optimă pentru răcorire. În plus, din studiile disponibile observăm că incidenţa consumului de cafea rece este crescută mai ales în a doua parte a zilei", a afirmat Ramona Hărătău, Mixes Business Lead South Eastern Europe, Nestle România.

Cafeaua folosită în toate produsele NESCAFÉ® provine exclusiv din surse sustenabile. Nestle îşi propune să obţină 100% cafea responsabilă până în 2025, conform angajamentului său global, NESCAFÉ® Plan 2030. Acest plan se concentrează pe sustenabilitatea cafelei, inclusiv aspecte legate de mediul înconjurător, condiţiile de muncă şi bunăstarea fermierilor.

"Pentru a ne asigura o sursă sustenabilă, nu doar pentru acum, ci şi peste cinci, zece, 15 ani e nevoie să lucrăm împreună şi să ajutăm fermierii care trăiesc la capătul celălalt al lumii şi care, de cele mai multe ori, îşi iau toate resursele din acea mică fermă de familie pe care noi o susţinem ca să avem cele mai bune şi mai potrivite boabe de cafea, astfel încât consumatorii noştri să fie încântaţi şi să ne aleagă zi de zi. La sfârşitul zilei, NESCAFÉ® e brandul numărul unu din lume când vine vorba de cafea, şi de aceea încercăm tot timpul să luăm această responsabilitate în serios", a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager la Nestle România.

Nestle România organizează, în perioada 15 iunie - 18 august, caravana NESCAFÉ® 3in1 Frappe prin care va oferi consumatorilor câte un weekend răcoritor şi activări speciale, cu premii, chiar la ei în oraş. În felul acesta, se va pune în scenă sloganul campaniei - "Răcoreşte-te cu NESCAFÉ® 3in1 Frappe şi simte vara din plin". Programul caravanei si concursurile online vor fi disponibile începând cu data de 15 iunie pe site-ul şi pe pagina de Instagram NESCAFÉ România. Sunt planificate în acest an zece oraşe din România, respectiv: Alexandria, Piteşti, Buzău, Oradea, Baia Mare, Bacău, Constanţa, Braşov, Ploieşti, Târgovişte.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb