Nestle România organizează a cincea ediţie a şcolii de vară Summer's Cool

G.U.
Companii / 24 iunie 2021

Nestle România organizează a cincea ediţie a şcolii de vară Summer's Cool

În perioada 5-23 iulie 2021, Nestle România derulează a cincea ediţie a Summer's Cool, un proiect de dezvoltare adresat studenţilor şi proaspeţilor absolvenţi de facultate, conform unui comunicat de presă. Compania organizează Summerʹs Cool cu scopul de a deschide noi oportunităţi de carieră în rândul tinerilor şi de a se implica activ în educaţia acestora. Peste 700 de tineri din 4 ţări au aplicat pentru unul dintre cele 60 de locuri disponibile. Cei 60 de tineri vor fi primii înrolaţi şi în YOUth eBusiness Academy, un program destinat creşterii abilităţile digitale ale tinerilor, notează sursa citată.

Pe parcursul a trei săptămâni, participanţii vor avea ocazia să afle de la specialişti din domeniile Management de Proiect, Logistică, Financiar, Cercetare de Piaţă, Vânzări, Marketing, Digital, Relaţii Publice, E-Commerce, Nutriţie şi Leadership informaţii cheie în cadrul atelierelor organizate, să-şi dezvolte abilităţile de Leadership, comunicare, lucru în echipă, gândire critică, inteligenţa emoţională, să beneficieze de o experienţă multiculturală, lucrând alături de studenţi din alte ţări şi descoperind culturi şi perspective noi, obţinând cunoştinţe practice prin finalizarea unui proiect de echipă şi primind sprijin şi mentorat din partea liderilor Nestle.

Acest proiect, alături de celelalte proiecte derulate sub iniţiativa Nestle Needs YOUth, vine să aducă o soluţie la realitatea îngrijorătoare a şomajului din rândul tinerilor români cu vârste între 15 şi 24 de ani, 17,3% conform Institutului Naţional de Statistică .

"Încă din 2013, Nestle susţine generaţiile viitoare de lideri, antreprenori şi agripreneuri prin intermediul iniţiativei Nestle Needs YOUth. În ultimii ani, 4.000 de tineri din România au beneficiat de proiectele derulate de noi. Anul trecut au participat la ediţia online a Summer's Cool 20 de studenţi, iar anul acesta dorim să atragem alături de noi în proiect 60 de tineri din 4 ţări: România, Bulgaria, Serbia şi Croaţia. Până în 2025

ne-am luat angajamentul să oferim 20.000 de noi oportunităţi de angajare şi 20.000 de ucenicii şi stagii de internship sau traineeship în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord", spune Loredana Gîlmeanu, SEM HR Business Partner&Country Lead, Nestle România.

Summerʹs Cool este o iniţiativă menită să completeze pregătirea teoretică oferită de şcoală, cu o pregătire practică, care să-i familiarizeze pe studenţi cu cerinţele şi realitatea job-urilor din lumea de business. În plus, studenţii ale căror rezultate au fost remarcate pe parcursul desfăşurării workshop-urilor vor aprofunda cele învăţate prin începerea unor stagii de internship, se menţionează în comunicat.

În cadrul acestei ediţii, tinerii vor avea provocarea de a lucra în echipă şi de a pregăti un studiu de caz pe tema sustenabilitătii. La finalul cursurilor de vară, toţi participanţii vor fi recompensaţi cu premii speciale.

În această primăvară, Nestle a lansat şi proiectul YOUth eBusiness Academy, în care vor fi înrolaţi toţi participanţii de la şcoala de vară. Participanţii vor dobândi abilităţi digitale avansate şi vor obţine la final o certificare care atestă finalizarea cursului. O atenţie deosebită va fi acordată acestui proiect în România şi în întreaga regiune a Europei de Sud-Est, unde Comisia Europeană atrage atenţia asupra ratei scăzute de digitalizare în rândul tinerilor. Conform datelor Eurostat din 2019, puţin peste 50% din tinerii români aveau un nivel minim de cunoştinţe şi abilităţi în spaţiul digital .

Prin iniţiativele virtuale adresate tinerilor, Nestle şi-a luat angajamentul să le ofere acestora experienţe de învăţare diverse, inclusiv cursuri în spaţiul digital, pentru a le permite tinerilor să câştige experienţă, notează sursa citată.

În România, 228 de tineri au participat la programe de internship şi traineeship, iar în cadrul celor peste 100 de evenimente dedicate dezvoltării abilităţilor şi sprijin în vederea angajării acestora au fost prezenţi peste 3.800 de tineri. Împreună cu partenerii săi locali, Nestle a reuşit să implice în activităţile sale peste 18.000 de tineri la nivel naţional.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb