"Carlsberg" a lansat sticla cu etichetă transparentă, fiind prima marcă de bere de pe piaţa românească cu acest tip de etichetă. Noul design transmite un atribut specific acestei mărci, acela de a crea interacţiune între oameni care aparţin unor culturi şi mentalităţi diferite, dar au un limbaj comun - Carlsberg, o bere superpremium, "probably the best beer in the world".
Campania de comunicare a noului design este dezvoltată sub conceptul "New face in town" şi cuprinde spoturi TV, machete de presă şi outdoor, care întăresc una din valorile Carlsberg - pasiunea pentru excelenţă. Marcă internaţională celebră, Carlsberg a fost fondată în anul 1847 în Copenhaga, Danemarca. Anul trecut, logo-ul mărcii a împlinit 100 de ani, fiind conceput de graficianul Thorvald Bindesbol. Recunoaşterea celebrităţii sale a venit în anul 2000 cînd logo-ul Carlsberg a primit premiul pentru design grafic din partea Centrului Danez de Design, fiind pentru prima dată cînd o astfel de distincţie a fost acordată pentru grafică unui logotip. "Carlsberg" este o marcă internaţională de top, consumată în peste 150 de ţări din întreaga lume, din Statele Unite în Japonia şi din Danemarca în Australia. Aproape 90% din berea Carlsberg este produsă şi vîndută peste hotarele Danemarcei, compania-mamă acordînd licenţă de producţie unor fabrici aflate în 40 de ţări din întreaga lume.