NIELSENIQ: Aproape 60% dintre români au cumpărat online prin reţelele de socializare

G.U.
Miscellanea / 5 martie 2021

Aproape 60% dintre români au cumpărat online prin reţelele de socializare

Trei din cinci români (59%) au făcut cumpărături online prin social media, cea mai populară reţea de acest fel fiind Facebook, arată un studiu realizat la nivel global de NielsenIQ, informează Agerpres.

Pe plan naţional, majoritatea cumpărătorilor online a fost afectată de pandemie, fie din punct de vedere al sănătăţii (personal sau cineva drag) într-o pondere de 30%, fie din punct de vedere financiar (62%), relevă datele centralizate de NielsenIQ, una dintre unităţile de business din cadrul Nielsen Holdings plc.

Conform cercetării de specialitate, 20% dintre români sunt nou-veniţi în online, în perioada pandemiei, iar 87% din totalul acestora provin din rândul categoriei afectate de COVID-19.

În ceea ce priveşte obiceiurile de cumpărare, trei din cinci cumpărători online din Romania au efectuat achiziţii prin intermediul reţelelor de socializare, Facebook fiind cea mai populară platformă de socializare folosită pentru shopping online (59%), transmite Agerpres.

În acelaşi timp, Instagram este folosită de o treime dintre e-cumpărători şi câştigă mai multă importanţă în rândul tinerilor cu vârste între 18 şi 24 de ani (39%).

De asemenea, TikTok a apărut printre menţiunile românilor, iar 10% au declarat că au cumpărat online folosind această platformă.

Conform datelor Nielsen, cumpărătorii români din online au afirmat că pot face "shopping" în orice zi, fără să aibă o oră preferată, însă majoritatea s-a declarat ca fiind mai activi sâmbăta (18%) şi spre seară, în intervalul orar 18:00 - 22:00.

Cât priveşte dispozitivele folosite pentru a face cumpărături, opt din zece persoane (80%) au indicat smartphone-ul.

Studiul Nielsen dedicat segmentului de e-commerce, realizat la nivel global, a inclus 1.157 de respondenţi din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 55 ani, care au făcut cumpărături online în ultimele trei luni. În România, cercetarea a fost efectuată în luna octombrie 2020.

Nielsen Holdings plc este o companie globală de măsurare şi analiză de date care livrează cea mai completă imagine asupra consumatorilor şi pieţelor din întreaga lume. Compania este formată din două unităţi de business: Nielsen Global Media şi NielsenIQ (denumita anterior Nielsen Global Connect).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb