Nordis Group lansează iniţiativa RomaniaNOW, care are ca scop promovarea brandului de ţară, potrivit unui comunicat al dezvoltatorului, remis astăzi redacţiei.
Proiectul debutează cu o campanie care oferă vizibilitate României la nivel internaţional. Prima etapă o reprezintă un concurs internaţional dedicat pasionaţilor de fotografie, unde premiul cel mare este de 10.000 euro. Valoarea totală alocată de către Nordis Group acţiunilor desfăşurate anul acesta sub umbrela RomaniaNOW depăşeşte suma de 300.000 de euro.
. Prin RomaniaNOW, Nordis Group propune cea mai amplă mobilizare de talent şi forţe pentru a creşte percepţia pozitivă asupra României, promovând imaginea ţării în campanii desfăşurate în cele mai mari oraşe ale lumii.
Prima acţiune sub umbrela RomâniaNOW este o campanie de branding de ţară, în colaborare cu publicaţii internaţionale etalon din domeniile de business, travel, lifestyle şi campanii outdoor pe ecranele digitale din marile oraşe ale lumii. Această acţiune demarează în luna noiembrie cu un concurs de fotografie, urmat de lansarea unui album de artă fotografică şi de organizarea unei Gale de Excelenţă. La Gală vor fi premiaţi câştigătorii concursului, iar albumul va fi pus în vânzare, urmând ca fondurile obţinute să fie direcţionate spre campanii de awareness internaţionale ce au ca scop promovarea imaginii României.
Concursul de fotografie RomaniaNOW este menit să arate frumuseţea şi potenţialul ţării. Fotografii amatori sau profesionişti sunt invitaţi să înscrie lucrările în concurs, urmând apoi să fie selectaţi şi premiaţi de un juriu internaţional format din experţi în domeniul artistic, printre care îi amintim pe Catrinel Menghia, cunoscută publicului larg sub numele de Catrinel Marlon, actriţă internaţională, şi reprezentanţi ai publicaţiilor internaţionale de renume Conde Nast şi National Geographic.
"Am creionat RomaniaNOW cu intenţia de a promova frumuseţile ţării, business-uri, branduri, personalităţi româneşti şi poveşti de succes. Concursul de fotografie stă la baza unei campanii ample de brand de ţară, care va oferi expunere internaţională. Anul viitor ne propunem să repetăm acest model de iniţiativă pentru alte campanii de promovare a valorilor României din domenii variate", a povestit Emanuel Poştoacă, Fondator şi Preşedinte Nordis Group, despre RomaniaNOW.