Novensys a început implementarea unei soluţii integrate ce include atât o parte hardware, cât şi o parte software în cadrul proiectului "Dezvoltarea unui sistem informatic integrat pentru compania Maguay", informează un comunicat de presă. Sistemul informatic integrat este compus din aplicaţia customizată COOP ERP, pentru partea de Enterprise Resource Planning, şi subsistemul Microsoft Dynamics CRM 2011, pentru partea de Customer Relationship Management, aplicaţie compusă dintr-o suită robustă de vânzări, marketing şi servicii clienţi.
"Implementarea soluţiei integrate ERP şi CRM este o parte importantă a proiectului nostru de dezvoltare şi creştere a competitivităţii economice. În domeniul nostru de activitate, dinamismul şi capacitatea de adaptare rapidă la schimbările din piaţă sunt factori cheie în asigurarea succesului pe piaţă. Concurenţa este destul de mare, în special concurenţa externă, iar pentru a-i putea face faţă, avem nevoie de sisteme moderne de funcţionare şi de management. Implementarea cu Novensys se bazează pe profesionalismul şi seriozitatea de care au dat dovadă atât în analiza realizată, cât şi prin depunerea celei mai bune oferte în licitaţie", a declarat Eduard Pughin, Manager Operational Maguay.