O nouă campanie Pepsi Max îi va încînta pe tinerii din România începînd din această lună. "În linie cu poziţionarea brandului < Live life to the MAX >, noua campanie se desfăşoară în jurul celor două atribute esenţiale ale produsului, pe de o parte gustul de cola la superlativ, pe de altă parte avantajul lipsei de zahăr", spune Cătălin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo Internaţional pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova.
Patru noi spoturi, piesele de rezistenţă ale campaniei, prezintă o serie de situaţii extreme abordate cu mult umor: o maimuţă conduce un taxi în oraş, sub privirea îngrozită a pasagerului; un tînăr curajos încearcă o coborîre inedită pe un zgîrie-nori, la îndemnul colegilor săi; trei cascadori într-un test sub roţile unei maşinării infernale; un poliţist încearcă să salveze oraşul devastat de extratereştri. Filmate de regizorul olandez Matthijs Van Heijningen, noile reclame beneficiază de toate elementele pe care fanii Pepsi Max le aşteaptă - atitudine, umor şi final neaşteptat.
Campania va putea fi urmărită pe cele mai importante canale de televiziune, în presă, cinema, outdoor, tranzit, precum şi la punctele de vînzare.
Pepsi Max face parte dintr-o gamă extinsă de băuturi răcoritoare fără zahăr oferită de PepsiCo, alături de Pepsi Light, Pepsi Twist Light şi 7-UP Light. Produsele PepsiCo sînt îmbuteliate şi distribuite în România şi Republica Moldova de îmbuteliatorul autorizat al companiei, Quadrant Amroq Beverages.