"Sunsilk" a lansat campania promoţională pentru varianta "Sunsilk Volume+" sub titlul: "Vrei să fii bine văzută? Adaugă «Uau!» părului şi personalităţii tale!". Promoţia se desfăşoară în perioada 21 aprilie - 15 iunie, la nivel naţional. Premiile pe care le oferă "Sunsilk" constau în uscătoare de păr, cîştigate prin tragere la sorţi, la nivelul magazinelor. În plus, la marea extragere din 1 iulie 2004, se vor oferi încă 300 de uscătoare de păr şi un autoturism Citroen C3. Primele 300 de participante primesc un extra-premiu constînd în pachetul "Sunsilk Volume+" (şampon, balsam şi crema activă pentru volum). Valoarea comercială totală a premiilor este de 2.150.000.000 lei.
Această campanie este susţinută printr-un spot TV, machete în presă, o campanie la radio şi materiale de promovare în magazine. Promoţia beneficiază şi de o agresivă campanie de sampling ceea ce reprezintă o continuare a acţiunilor "Sunsilk" din anul 2003, cînd s-au distribuit peste 1,5 milioane mostre.
"Sunsilk" a devenit lider pe piaţa balsamurilor pentru păr (15,8% cota de piaţă valorică: MEMRB România, retail audit, ianuarie-februarie 2004) şi a obţinut 9% cota de piaţă valorică (din total piaţa şampon şi balsam). "Sunsilk" se situează în top 3 investitori pe TV în categoria şampoane.