Omniasig a înregistrat o creştere de aproape 20% a daunelor plătite

G.U.
Bănci-Asigurări / 15 iunie 2020

Omniasig a înregistrat o creştere de aproape 20% a daunelor plătite

OMNIASIG Vienna Insurance Group şi-a menţinut strategia de creştere sustenabilă şi prudentă în primul trimestru din 2020, înainte ca efectele pandemiei COVID-19 să înceapă să se resimtă. În comparaţie cu primele trei luni ale anului trecut, compania a consemnat o creştere de cca. 6% a primelor brute subscrise, evoluţie care urmăreşte obiectivul strategic de dezvoltare a segmentelor non-auto din portofoliu, conform unui comunicat de presă.

Impactul situaţiei generate de noul coronavirus nu s-a resimţit încă puternic în rezultatele primului trimestru al anului, însă apreciem că acesta se va resimţi începând cu al doilea trimestru, în pofida începutului bun de an. Lipsa de predictibilitate în ceea ce priveşte evoluţia situaţiei economico-financiare generate de măsurile luate în vederea diminuării impactului Covid-19, atât la nivel local, cât şi la nivel global, a determinat compania să adopte, în contextul actual, un management prudent şi responsabil.

În această perioadă dificilă şi fără precedent, compania a fost în continuare atentă şi preocupată de protejarea şi retenţia angajaţilor săi pe termen mediu şi lung, astfel că nu s-au luat măsuri economice care să afecteze personalul, scopul principal al managementului OMNIASIG în această perioadă fiind continuitatea activităţii şi menţinerea stabilităţii tuturor locurilor de muncă.

Valoarea totală a primelor brute subscrise în primele trei luni ale anului 2020 este de peste 300 milioane lei. Conform standardelor de raportare IFRS în scop de consolidare, profitul brut înregistrat a fost de peste 12 milioane lei. În comparaţie cu acelaşi interval din 2019, compania a înregistrat o creştere de aproape 20% a volumului total de despăgubiri plătite, care a ajuns la valoarea de peste 200 milioane lei.

Mihai Tecău, Preşedinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group, a declarat: Sursa citată, a declarat:"Datorită strategiei noastre flexibile de dezvoltare sustenabilă şi prudentă a business-ului, precum şi datorită obiectivului nostru de a îmbunătăţi constant produsele şi serviciile pe care le oferim, am reuşit să consemnăm o evoluţie favorabilă pe majoritatea segmentelor de asigurări, în primele trei luni din an. În această perioadă dificilă pe care o traversăm, ne-am adaptat şi am depus toate eforturile necesare pentru a asigura continuitatea activităţii şi pentru a fi alături de clienţii, angajaţii şi partenerii noştri. Toţi cei asiguraţi la OMNIASIG au putut, aşadar, să apeleze la serviciile şi produsele noastre

chiar de acasă, utilizând soluţiile noastre digitale şi online. Ne păstrăm direcţiile strategice cu care am pornit la drum încă de la începutul anului, şi facem asta pe baza unor analize detaliate ale situaţiei curente, pentru a fi în continuare pregătiţi să implementăm cele mai bune soluţii care răspund nevoilor actuale ale tuturor categoriilor de clienţi şi parteneri."

Potrivit comunicatului, în primele trei luni ale anului curent, segmentul auto, Casco şi RCA, a înregistrat o uşoară creştere, de aproximativ 2%, a volumului de prime brute subscrise, atingând un total de peste 200

milioane lei, cumulat pe cele două linii. Totalul despăgubirilor plătite pe cele două linii cumulat a crescut cu cca. 14%, trecând peste valoarea de 150 milioane lei; şi valoarea rezervelor de daună pe aceste două linii, cumulat, a crescut cu peste 4% în primul trimestru al anului, comparativ cu intervalul similar din 2019.

În concordanţă cu strategia de creştere pe segmentele de asigurări non-auto, OMNIASIG se concentrează pe dezvoltarea liniei asigurărilor de sănătate, iar rezultatele încep să se remarce chiar din primele luni ale acestui an. În raport cu aceeaşi perioadă din 2019, linia Asigurărilor de sănătate s-a aflat în 2020 într-o dinamică ascendentă, având o creştere substanţială, de aproximativ 90% a primelor brute subscrise. Rezultatele demonstrează gradul din ce în ce mai ridicat de conştientizare a clienţilor cu privire la utilitatea şi necesitatea acestui tip de asigurare.

În continuarea iniţiativelor de dezvoltare a acestui segment, la începutul lui 2020, compania a lansat produsul de asigurare de sănătate de grup OMNI+, un nou concept adaptat dinamicii pieţei şi nevoilor clienţilor. Prin intermediul acestui produs, angajaţii unei companii pot accesa servicii medicale în orice clinică şi spital privat din România.

Tendinţa de creştere se remarcă şi în cazul segmentului Property (asigurările de incendiu şi calamităţi naturale), unde subscrierile pe primul trimestru au crescut cu peste 15%. În primul trimestru din 2020 valoarea despăgubirilor plătite pe această linie de asigurare a crescut substanţial, având la bază plata în această perioadă a mai multor despăgubiri cu valori cuprinse între 700.000 şi peste 2 milioane lei, majoritatea acestor dosare având incendiul drept cauză a evenimentului ce a generat dauna.

În ceea ce priveşte segmentul asigurărilor de călătorie, volumul primelor brute subscrise a crescut cu peste 5%.

Numărul de reclamaţii înregistrate unic per petent şi per caz de către OMNIASIG Vienna Insurance Group în primul trimestru al anului 2020 a fost în cuantum de 157, în timp ce numărul reclamaţiilor soluţionate favorabil a fost de 13, restul fiind neîntemeiate. Raportat la numărul poliţelor de asigurare emise de companie în primul trimestru al anului 2020 şi care nu au fost anulate, numărul de petiţii înregistrate unic per petent şi per caz reprezintă doar 0,0465% dintre acestea. Totodată, raportat la numărul de dosare de daună avizate în această perioadă, numărul de reclamaţii înregistrate unic per petent şi per caz reprezintă 0,356% dintre acestea.

OMNIASIG evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calităţii serviciilor oferite clienţilor prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internaţional. Prin urmare, clienţii care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugaţi să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS cumulat a fost în primul trimestru al acestui an de 88,8%.

În perioada următoare ne vom concentra în continuare pe a oferi o protecţie sporită clienţilor, angajaţilor şi a partenerilor cu care interacţionăm. Asiguraţii OMNIASIG pot utiliza în continuare o serie de instrumente care permit parcurgerea cu succes a tuturor serviciilor, de acasă - clienţii îşi pot încheia sau reînnoi poliţele de acasă, ţinând legătura cu reprezentanţii OMNIASIG, inspecţia de risc aferentă încheierii unei poliţe Casco poate fi realizată printr-o modalitate video, fără a fi necesară deplasarea, iar daunele pot fi notificate online, direct pe website-ul nostru.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb