PSD a câştigat alegerile parlamentare! Exact ca în 1990, 1992, 2000, 2004, 2008 şi 2012. E obositor să tot câştigi şi să nu-ţi folosească la nimic...
Bine, o vreme, când Partidul a concurat practic singur, n-a reuşit, cu toate strădaniile, să se claseze al doilea, după victorie. Când au apărut şi alţi competitori, lucrurile s-au complicat. Ca un câştigător la loto, confuz, depăşit de statura conferită de adjudecarea potului cel mare, PSD şi-a risipit urgent bunăstarea electorală, convins undeva în forul său interior că n-o merita, că n-o putea administra. Mai apoi, ca un zaţ întunecat, prevestitor de multe belele la drum de seară, s-a aşternut frustrarea, vreme de o legislatură, frustrare care n-a găsit calea metamorfozei în ambiţie victorioasă, aşa că povestea a continuat iterativ, cu o monotonie sisifică, spre o perpetuă zădărnicie.
E drept, cronica vitejiilor Partidului a fost presărată din belşug cu episoade amuzante, uneori de-a dreptul bufe.
În 2004, pesediştii aveau să piardă şefia uneia din Camere boicotând votul în plen, fără să realizeze că erau majoritari. Cineva le-a susurat că aritmetica le era potrivnică, iar ei, ca nişte şcolari loaze şi râtani, vorba pedagogului de şcoală nouă, n-au mai catadicsit să refacă adunarea, au crezut, au părăsit sala şi au acceptat destinul ca ciobanul din Mioriţa, necurios să vadă dacă nu cumva câinele mai bărbat şi ciomagul din dotare ar fi putut să-l ducă accidental spre limita speranţei medii de viaţă, dincolo de planurile fratricide ale celorlalţi doi baci.
În 2012, procentele alianţei cu miez pesedist striveau, câtă frunză şi câtă iarbă, concurenţa. La ce bun? PSD-ul n-a făcut, cum spune stereotipul jurnalistic, legea. Aparatul coercitiv al Statului nu s-a supus majorităţii mandatate democratic să conducă Statul, şi Năstase a fost adus până acolo încât să se împuşte în guşă, varanul partener media a fost împins pe panta abruptă spre puşcărie, sponsorul ortodox a fost şi el pus la popreală şi unitatea de monolit a oştii legiuitoare s-a dus, Doamne iartă-mă!-, dracului.
În 2014, Ponta a pierdut alegerile prezidenţiale în faţa navetistului din Hermannstadt, numai el ştie cum.
De ce, Dumnezeule, Guvernul PSD a demisionat în 2015?!? Cum de nu s-a priceput să dejoace stângacea propagandă cu damf de funingine şi lacrimi de crocodil?
De ce l-a legitimizat PSD pe Cioloş, când ar fi putut să nu? Ce i-a lipsit aceluiaşi PSD să-l descăuneze pe acelaşi Cioloş, ulterior?
Bun, errare humanum est, hai să perseverare!
Au venit alegerile din 2016, PSD a câştigat, iar a sărbătorit, a împroşcat mesaje triumfaliste în stânga şi-n dreapta. Când să numească un premier, pe care să-l impună cu pumni în masă şi legitimitatea în spate, iată că s-au complicat lucrurile. Liviu Dragnea, marele lider autoritar, e împiedicat de o lege să fie în Guvern. Cică n-are voie un condamnat penal să fie ministru. Confuzie, perplexitate...
Dragnea a declarat că se caută o cale legală de a ocoli legea! Apoi s-a trecut la un lobby nepriceput. Nu pesediştii au cuvântat, ci un avocat din afara partidului, ca să fie mai credibil, marele gânditor şi geniu în viaţă, Călin Popescu-Tăriceanu, acest Spinoza al nebuloaselor politicii mioritice, acest Einstein al relativităţii IQ-ului românesc, acest titan al logicii hazlii, acest comic vestit al magazinelor duminicale.
Călin Popescu Tăriceanu consideră absurdă legea 90/2001 care interzice unui condamnat să facă parte din Guvern. Liderul ALDE a afirmat, într-o emisiune difuzată de Digi 24, că până şi cei care au promovat această lege "se întreabă ce a fost în capul lor". (Chiar, ce-o fi în capul celor care fac legi în ţara asta, domnule Tăriceanu, ar trebui să ştiţi, v-aţi cam aflat prin preajmă...)
"O să discutăm, nu ştiu să vă spun. Mi s-ar părea anormal să scoatem de la naftalină un articol care trebuia să fi funcţionat până acuma, pentru că articolul a fost valabil tot anul 2016, tot anul 2015, de la referendum încoace tot a fost valabil şi văd că n-a fost invocat", a declarat Călin Popescu Tăriceanu.
O lege proastă pentru popor şi nocivă, a mai spus Tăriceanu, poate fi şi trebuie schimbată. Mă întreb de ce n-a fost schimbată până acum, că Dragnea a fost condamnat definitiv în aprilie. Până a se fi consumat alegerile, nimeni n-a remarcat textul de lege respectiv, aceasta e trista realitate. Dacă-l remarca, îl putea aplica din primăvară.
Mai mult, colac peste pupăză, tot acum, după scrutin, s-a aflat că mai e o problemă, legată de Regulamentul Camerei Deputaţilor. Cică Dragnea n-are voie să fie nici măcar parlamentar. "Comisia de validare propune invalidarea alegerii unui deputat (...) în cazul în care există o hotărâre judecătorească de condamnare, rămasă definitivă, privind săvârşirea de către respectivul deputat a unor infracţiuni legate de derularea procesului electoral", se arată în articolul 7, alineatul (3) din Regulamentul Camerei Deputaţilor.
Tăriceanu a continuat să peroreze, că un drept constituţional nu poate fi îngrădit de un regulament, cu atât mai mult cu cât nici instanţa de judecată nu a găsit de cuviinţă să îngrădească acel drept.
Bine. Dar de ce regulamentul unei camere ar fi redactat în ciuda Constituţiei? Cumva pentru că a fost elaborat prost? Sau de nişte proşti? Întreb, nu dau cu parul...
Dragnea părea că se împăcase cu ideea că nu va fi premier. Părea chiar că ar coace un plan B: un prim ministru tânăr şi curat, fără antecedente supărătoare, controlat de o entitate de supervizare a executivului, înfiinţată ad-hoc, la ordinele preşedinţilor Camerelor (Dragnea şi Tăriceanu).
Dacă Liviu Dragnea nu poate fi deputat, nici Preşedinte al CD nu poate fi, asta e la mintea cocoşului şi a electoratului PSD.
Ce se face Dragnea? Cât e el de şef de partid, un nou prim ministru va aduna propriul său capital politic şi riscă să eclipseze un lider care nu ocupă nicio demnitate în aparatul public. Deja majoritarul Partid nu se mai simte chiar aşa de bine...
PSD n-a fost în stare să construiască singur o majoritate de control a Parlamentului. Are nevoie de un aliat, chiar şi pipernicit, ca ALDE sau UDMR.
Liderul ALDE e deja curtat de tabăra cealaltă, momit cu şefia PNL, apetisantă pentru un ins obsedat de apartenenţa sa liberală (Liderul e Tăriceanu şi PNL e partidul ăla care "va milita pentru invalidarea candidaturii lui Dragnea). UDMR e cel mai nesigur aliat cu putinţă.
Deja se vorbeşte de o "altă majoritate", adică nu aia pesedistă, alta...
Aşadar şi prin urmare, partidul care tocmai ce-a câştigat alegerile îşi pune problema intrării în opoziţie.
De ce nu s-a găsit nimeni, de la condamnarea lui Dragnea, în aprilie, până în decembrie, să întrevadă previzibilele probleme de natură legală? De ce n-a citit nimeni legile patriei? E util să cunoşti legile. Pentru un jurist de meserie, lectura poate fi chiar extrem de instructivă. Partidele politice colcăie de jurişti.
Cum mă pot baza eu, cetăţean, că unii care n-au putut judeca într-o minimă perspectivă, într-o speţă care îi privea îndeaproape, ar putea avea clarviziunea necesară unor conducători ai naţiunii? Cum poţi cârmui o ţară fără un plan?
Prezentul text nu se vrea un manifest antipesedist. E greu de spus care formaţiune de la noi are proştii cei mai mulţi şi cei mai proşti. Pot exemplifica gândirea deficitară a celeilalte tabere oricând. A tuturor taberelor...
Par egzamplu, politicieni notorii - Elena Udrea, Theodor Paleologu, Remus Cernea - s-au încumetat să-şi măsoare bicepşii electorali pe cont propriu, ca independenţi. Paleologu a reuşit să strângă 8130 voturi. Udrea - 3095. Cernea - 4174.
Pentru ca un independent să acceadă în Cameră, necesarul ar fi fost de circa 24.000 de voturi, coeficientul electoral al circumscripţiei. Udrea, Paleologu, Cernea, Dinu Gheorghe, Dinu Dănuţ etc. au fost surprinşi. N-au calculat, n-au ştiut cum, nu le-a spus nimeni că aveau nevoie de 24.000 de voturi!
24.000 de voturi nu puteau fi fizic strânse de un deputat independent.
Dan Andronic, patronul Evenimentulului Zilei, unul din apropiaţii lui Traian Băsescu şi unul din principalii agenţi ai campaniei acestuia, a fost blagoslovit cu poziţia fruntaşă pe lista PMP la Giurgiu.
Giurgiu e un judeţ care s-a dovedit mai pesedist decât celebrul Teleorman.
Toţi deputaţii şi senatorii aleşi în Giurgiu au fost de la PSD. Partidul a scos un scor gigant în Giurgiu, cam 68%, mai mult decât feuda lui Dragnea, mai mult decât celelalte bastioane tradiţionale ale social democraţiei de şes.
Să candidezi din partea Mişcării Populare la Giurgiu presupune tot atâtea şanse de succes ca a candida pentru Ku Klux Klan în Harlem sau cu a candida pe listele unui partid declarat antisemit la Tel Aviv. Dan Andronic a crezut în victorie.
Şi tot aşa...
Haios e că ne tot întrebăm de ce ne merge prost, de ce avem legi proaste, de ce ne prostim încă şi mai şi, pe zi ce trece.
Parcă îl aud pe Iohannis, la recepţie la Cotroceni, ciocnind cu mai marii politicii dâmboviţene şi închinând pe limba lui, "Prost! Prost!", afirmând de fiecare dată un mare adevăr fără s-o ştie.
În campania electorală, în media, în privat, în cerc larg sau în intimitate, toţi concetăţenii mei mi-au împuiat capul cu ce e bine şi ce e rău, cu cine e rău şi cine e bun.
Eu nu sunt Regele Solomon şi nu am pretenţia că pot face distincţia radicală între bine şi rău. Dealtfel, cred că în natură nu există bine sau rău. Cred că binele are nuanţe şi e greu măsurabil.
Prostia, în schimb, e evidentă, periculoasă în cantităţi mari, letală in extremis, iar ţara asta cam forţează supradoza.
Când o să prind un peştişor de aur, o să-l rog să lase naibii, de-a valma, bunii şi răii cu drept de decizie, dar să mă scape definitiv de proşti. S-ar putea să-mi cam fie urât, dar asta e...
1. da la textu in engleza v-ati uitat sau nu :-)
(mesaj trimis de The Brute în data de 20.12.2016, 00:35)
ca poate acolo legea suna altfel decat in romana. Vedeti aceasta posibilitate nu ati luat-o in calcul. Adica in plan economic se poate, de ce n-ar fi posibil si in plan politic. Oricum venerabilul Dragnea a fost cel care a supervizat raportul asupra cauzelor insolventei Oltchim. Daca nu a reusit la redactare sa observe ca in limba romana pierderile acumulate sunt cu 980 de milioane mai mici decat cele din limba engleza ce pretentii sa mai aveti astazi. Chiar incep sa ma dezic de domnul Comandant. Deunazi spunea despre Liviu ca e baiat de tara, descurcaret, chiar imi devenise simpatic. Acum a castigat majoritatea si nici macar in Parlament sa nu purceada e absolut brutal. Da cine stie, pana la inceputul sesiunii vacantei parlamentare gaseste un traducator experimentat si face ca legea in engleza sa-i dea posibilitatea sa treaca de furcile integritatii mioritice....
1.1. Nu citesc in engleza... (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 00:45)
... decit de antrenament... the boy has a pencil... the pencil is red... Ma pastrez pentru documentul pe care mi l-ati promis. Am facut si loc pe hard. Am golit si safe-ul, oricum era cam gol, ceasuri, brichete, clame de bani, matanii... cash ioc! Cred ca am si o masina de numarat bani functionala... Astept!
1.2. premizele sunt atunci indeplinite (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de The Brute în data de 20.12.2016, 12:47)
si cum zice teutonul BARES is WAHRES vom purcede la competitie...Sa-mi spuneti cum vreti hartiile de 500,200,100 sau de 50...
1.3. Cit mai mici... (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 13:28)
Imi place sa numar bani.
1.4. de 20 atunci, am fost la prezentare (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de The Brute în data de 20.12.2016, 21:04)
si am luat si semnatura domnului guvernator.Da pana la 300.000 ar trebui sa fie 15.000 de bucati. Cam ia ceva timp, da la o tacla si un pahar de Maker nu e problema....
1.5. Docomentul? (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 21:39)
Vad ca sinteti convins ca voi cistiga... Dar, pina la bani, astept testul, materialul...
1.6. incalziti cafeua. Va sosi... (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de The Brute în data de 21.12.2016, 00:00)
tuica o aduc eu:-)
2. Dar daca...
(mesaj trimis de Radu Mischie în data de 20.12.2016, 01:04)
Daca totusi cineva a vazut chestiunile astea, iar domnii de la PSD pur si simplu le-au dat dismiss? Fie pentru ca nu se vedeau castigand alegerile cu asa un scor (si urma sa vada cum se descurca in functie de rezultat), fie pentru ca erau prea siguri pe ei ca nimeni nu le va sta in cale dupa ce vor castiga alegerile.
N-as exclude cu totul un asemenea scenariu: crezandu-se toti asi in ale combinatiilor politice, cum sa se impiedice ei de un detaliu.
PS Or fi partidele pline de juristi, dar daca toti sunt ca Ponta si Sova, respectiv Alina Gorghiu, de unde, domnule, de unde?
2.1. Mai de acord cu PS-ul... (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 10:11)
Viclenia o cam exclud... Perplexitatea nu se simuleaza asa usor ca orgasmul. In anumite momente mi s-a parut genuina si convingatoare la subiecti.
3. Dar daca...
(mesaj trimis de Radu Mischie în data de 20.12.2016, 01:04)
Daca totusi cineva a vazut chestiunile astea, iar domnii de la PSD pur si simplu le-au dat dismiss? Fie pentru ca nu se vedeau castigand alegerile cu asa un scor (si urma sa vada cum se descurca in functie de rezultat), fie pentru ca erau prea siguri pe ei ca nimeni nu le va sta in cale dupa ce vor castiga alegerile.
N-as exclude cu totul un asemenea scenariu: crezandu-se toti asi in ale combinatiilor politice, cum sa se impiedice ei de un detaliu.
PS Or fi partidele pline de juristi, dar daca toti sunt ca Ponta si Sova, respectiv Alina Gorghiu, de unde, domnule, de unde?
4. fără titlu
(mesaj trimis de Mihai D. în data de 20.12.2016, 09:10)
Acesta este un articol prost. Este prost scris si nu are un obiectiv . Retorica de Nea Mitica. Adica sa ma intreb eu ce au avut (sau n-au avut) in cap hotii de la PSD si PNL, precum si daca aceste lucruri sunt valide sau nu. Aaaaaaaa, de ce ? Cui serveste asta ?
4.1. This is the question... (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 10:13)
Cui ii serveste sa fie prost?
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de Mihai D în data de 20.12.2016, 11:20)
Ca joc de cuvinte ati nimerit-o, felicitari ! Asta arata ca aveti un penel bun cand vreti. Doar ca nu vreti prea des. Si acum sa luam cele 2 sensuri pe rand: 1) As vrea sa cred ca nu ma faceti prost pe mine; ar fi ne-elegant. Si oricum nu sunt prost. 2) N-am nici un interes sa promovez vreun partid/persoana politica , caci asa cum am precizat in comentariul meu anterior cam toti cei enumerati de dvs sunt niste hoti; asa ca sunt la egala distanta de oricare din ei. Deci n-am interes ca articolul dvs sa fie denigrat, altul decat propria mea perceptie despre ce este bun si ce este prost. Si bineinteles ca nu este perceptia mea Curtea de Casatie. Asa ca , asumandu-mi atat subiectivismul car si declaratia unei lipse de partis-pris, ramane cum am stabilit: acesta este un articol prost.
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de doru în data de 20.12.2016, 12:03)
articolul nu mi se pare prost ci doar cam lung, ceea ce face ca linia principala sa se dilueze un pic; "toti cei enumerati de dvs sunt niste hoti" mi se pare o afirmatie hazardata : au furat de la dvs? i-ati vazut dvs cand au furat? ati studiat dvs dovezile cu privire la fapte de furt? denigrarea, in bloc, a politicienilor este un sablon popular dar nu poate exista democratie fara politicieni; desigur, pot sa accept si faptul ca unii considera ca nu democratie ne trebuie in aceasta etapa istorica si le respect dreptul la opinie...
4.4. Departe de mine... (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 12:09)
Nu cred ca sinteti prost. Si daca as crede, n-ar fi un motiv suficient sa ma port mitocaneste. Nu insult in mod curent si consider agresivitatea nesubtila o forma de prostie. Cititorii Bursa n-au cum indeplini criteriile minime pentru a se califica drept prosti. Vreau sa cred ca cei care ma citesc pe mine, cu atit mai putin. La subiect, nu cred ca hotia in sine e o calamitate. Hotia dublata sau substituita de prostie e mult mai daunatoare. Tarele universale ale politicienilor, fenomene ca hotia, coruptia, evaziunea etc. nu sint rele in sine, in opinia mea. Ele pot contribui constructiv la edificarea unei societati sanatoase, atita timp cit sint caracterizate de moderatie, simt practic, limitarea egoismului si lacomiei la proportii decente, instinct de conservare, diplomatie, o doza de cinism care sa nu depaseasca lungul nasului. Romania este o tara infecta, pierduta in acest moment, o spun cu responsabilitate, pentru ca stricam, facem prost, gresit, risipim, mai mult decit pentru ca furam. Nu ne-ar strica mai multa exigenta, ceva responsabilitate, un patriotism real, fara accese caraghioase care mascheaza o jena interioara si un etern sentiment subaltern. Permisivitatea publica, prostia, incapacitatea de a face bine ceva, fusereala, cirpeala, lipsa de discernamint nasc hotia daunatoare. Cum spuneam, primul pas spre orice e eradicarea prostiei.
4.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 20.12.2016, 12:19)
Draga Doru, nu sunt criminalist ca sa fac forensics; iar tu ori esti naiv ori esti prea tanar ca sa intelegi viata. Nimic rau cu oricare din variante. Avem noi nevoie de dovezi ca sa stim ca Basescu a furat flota ? Uita-te nitel: 1) Baselu devine ministru al transporturilor si flota E acolo (invechita, vai mama ei, dar E acolo ); 2) Baselu isi termina mandatul iar flota NU MAI E acolo. A FI si A NU FI acolo, draga Doru, este dovada cea mai elocventa. In rest, este treaba Politiei/ DNA-ului sa spuna CUM se face ca nu mai E flota acolo. Dar ca nu mai E acolo, asta putem constata singuri. Putem continua cu astfel de exemple virtual ad infinitum.
4.6. Faptul ca... (răspuns la opinia nr. 4.3)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 12:19)
... scriu texte lungi e o masura a harniciei mele si a generozitatii. Nu sint platit la cuvint, asa ca ar fi mult mai rentabil sa scriu hai ku-uri. Dar sint un idealist, si un pic grafoman pe deasupra. Generalizarile sint acceptabile, in opinia mea... Politicienii sint toti prosti si hoti. Clasa politica e rea. Societatea e naspa. Cum altfel am avea tara pe care o avem? Cum am fi singura economie structurata idiot, cum am putea sa detinem singura ibdustrie din Europa incapabila sa fabrice lame de ras, cum am reusi sa fim singurul stat din lumea civilizata fara o autostrada adevarata, cum ne-am multumi cu curent la 35 hz si apa cu protozoare, cum am calcula cotele pietei imobiliare dupa anunturi de mica publicitate, cum am impozita o vila mai putin decit o masina, cum am
avea o bursa bazata de FP si SIF-uri, cum ar merge taximetristii cu 1 leu 49 cind benzina e 5 lei, cum s-ar fi putut intimpla cele descrise in articol?
4.7. Ienachita Vacarescu (răspuns la opinia nr. 4.5)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 12:24)
Basescu a furat flota pe rationamentul: S-o iau, se strica, s-o las, mi-e frica, ca vine altul si mi-o ridica...
4.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.4)
(mesaj trimis de Mihai D în data de 20.12.2016, 12:31)
E, vedeti dl. Antonescu ca se poate ? Comentariul acesta este mult mai bun decat articolul si nu neaparat datorita continutului ci formei. In continut, sunt de acord cu dvs in general, pe alocuri nu sunt de acord dar asta este irelevant. Relevant pt mine este ca FORMA in care ati transformat actiunile societatii in cuvinte este cursiva, chiar fluida si imi transmite ceva: obida unui roman care doreste ca tara sa mearga mai bine, infierand trecutul recent in speranta ca viitorul apropiat va arata mai bine. Daca sau nu va fi asa vom vedea; dar mi-a placut comentariul; a fost al unui om viu. Asta nu inseamna ca la viitoarele dvs articole voi fi " mai de treaba"; ce mi se va parea modest, voi sanctiona cu comentarii frontale. Pentru moment sunteti in regula.
4.9. Multumesc! (răspuns la opinia nr. 4.8)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 12:42)
Ma bucur sa fiu in regula! Imi place si maniera in care mi-o spuneti, imi aminteste de teatrul tv din anii 80, piesele despre productie in care maistrul ii spunea stagiarului "Bravo, minzule!". Ma simt mai Geo Costiniu si va admir ca pe un Corrado Negreanu. Am realizat si eu ce bun sint la comentarii, mai tare ca la articole! Cred ca, de exemplu, editorialul lui Make de ieri a avut succesul triumfal pe care l-a avut nu prin meritele autorului, ci datorita multiplelor mele bagari de seama! Promit sa scriu mai putin si sa chibitez mai mult.
4.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 20.12.2016, 12:54)
Sa spunem ca ma cheama Graian Dasescu si sunt marinar de profesie si ministru al transporturilor in anii 90. Pentru ca sunt marinar de profesie, stiu ca Romania este parte a tratatelor internationale in transportul pe ape, inclusiv a principiului "sistership" conform careia datoria unei nave intr-un port strain permite capitaniei acelui port sa aresteze orice nava din flota din care face parte nava care nu si-a achitat costurile de dana. Sa spunem ca nava 1 este o janghina, face costuri de dana de 20.000 USD si pleaca noaptea pe shest fara sa plateasca. Capitania respectiva da TELEX la Constanta si spune : Gigi, ai sa-mi dai 20.000 USD. Iar eu, Graian Dasescu aflu repede acest lucru si vorbesc cu planificatorii de rute din portul Constanta sa faca ruta navei 2 , care are valoare de piata de 4-5 milioane de USD, astfel incat sa faca escala in portul X unde flota noastra are datoriiiiiiii.....dupa care judecatorul de serviciu din portul respectiv, la solicitarea capitaniei, aresteaza nava 2 pt 20.000 USD si notifica capitania Constanta ca in 30 de zile o scoate la licitatie daca nu este achitata sulta. Eu, Graian Dasescu fac cerere la Bancorex sa-mi dea un credit rapid, dar vorbesc cu cine trebuie din banca ca sa nu se grabeasca (caci mai sunt multe credite restante si se poate justifica reluctanta). Dupa care il sun pe prietenul si asociatul meu Costas ca sa mearga la licitatie, o cumparam pe nimic, o vindem repede pe 2--3 milioane, ii dam o bidinea si o inmatriculam pe Panama si paaaaaa !!!!!! Poate il multumim si pe Doru cu acest raspuns. Fictiv.
4.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.9)
(mesaj trimis de Mihai D în data de 20.12.2016, 13:04)
Trecand peste ironia fina probabil ca daca sunteti "ciupit" de cineva , se dezlantuie bestia lingvistica si zeul scrisului va obladuieste. In engleza se spune " nudging" si este si o carte de succes pe aceasta tema. Despre scris mai putin si chibitat mai mult, trebuie sa va intrebati "managerul" caci poate el din coltul ringului vede mai multe lucruri de PR personal.
4.12. Sincer... (răspuns la opinia nr. 4.10)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 13:07)
... personal, eu cred ca flota era un activ toxic. Dar mai cred ca o suma de manevre venale efectuate de niste cetateni (i)responsabili ar fi putut aduce beneficii publice insemnate, daca numitii nu erau idioti. Furtul il pot intelege, ca logica, in teorie. Faptul ca se distruge ceea ce nu se fura sau ca prejudiciul e mult mai mare decit beneficiul hotului, ei, asta ar trebui pedepsit cu belirea in piata publica cu tact si multa sare presarata...
4.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.9)
(mesaj trimis de Mihai D în data de 20.12.2016, 13:07)
Referitor la Gei Costiniu, mi-a placut teribil in "Septembrie" , care a fost prima data cand NU mi-a placut Anda Onesa, poate si pentru ca era "pila" lui Sergiu Nicolaescu. Intotdeauna am vrut sa fiu "maestru" de ceva, ca fiu pila cuiva, dar nu mi-a iesit.....
4.14. Managerii lipsesc... (răspuns la opinia nr. 4.11)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 13:09)
Sint doar un talent in deriva...
4.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.12)
(mesaj trimis de Mihai D în data de 20.12.2016, 13:12)
Exista proverbul acela arab care spune ca daca ai rabdare suficient de mult timp vei vedea cadavrul dusmanului tau trecut prin fata geamului tau.....ceea ce niste fundamentalisti au tradus ca inseamna bomba in rucsac......semantics !
4.16. Sergiu, Sergiu... (răspuns la opinia nr. 4.13)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 13:17)
Septembrie e primul film al Andei Onessa. Arata un sin din lateral, pe plaja. Asta a facut-o remarcabila. Mi-a placut ca aratare, in filme nu a fost cine stie ce... Poate in Duios Anastasia, dar se putea si mai bine. Sergiu a fost un tip suficient si impulsiv. In 1997, am fost la un casting de figuratie pentru Triunghiul Mortii, am vrut sa vad cum se lucreaza la un film. Sergiu m-a acceptat, am fost subofiter german, am filmat doua nopti, una la Marmorosch Blank - prestatia mea a fost taiata la montaj, una intr-o gara, apare in film, ii deschid portiera Kaiserului. La scenele de lupta din vara lui '98 nu m-am mai dus, ca era mizerie pe cimp, in Moldova. Fusereala si lucru pe genunchi ca la Sergiu nu cred ca a mai existat in cinematografie...
4.17. Ei... (răspuns la opinia nr. 4.15)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 13:20)
... depinde de mai multe chestii, de etate, de speranta medie de viata, de unde dau ferestrele...
5. fără titlu
(mesaj trimis de Domnule, în data de 20.12.2016, 15:09)
Cand prindeti pestisorul de aur, anunatati-ma si pe mine. Am si eu o rugaminte, una mica de tot, nu mai vreau sa fiu salvata nici de Nicusor Dan, nici de Dragnea, nici de Ciolos, nici de Iohannis, de niciun politician. Vreau sa ma lase asa, in mijlocul drumului, sa vad cum m-oi descurca.
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de dn în data de 20.12.2016, 15:29)
cred ca cea care ar trebui sa semneze mesajul de mai sus se numeste...Romania!
5.2. Daca privesc mai in mare... (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 15:29)
As prefera sa prind un pestoi enorm in care sa-i gasesc pe Nicusor Dan, Ciolos, Dragnea etc, semidigerati (nu intr-atit incit sa fie de nerecunoscut si sa ma priveze de placeri)...
5.3. Ei, iata! (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de MA în data de 20.12.2016, 15:31)
Cum a venit vorba de peste, cum ai aparut, cetatene Ostap Ibraghimovici!