Domeniile bancar, telecom şi cel de retail au adunat cele mai multe opinii din partea consumatorilor, pe noua platformă on-line creată pentru comunicarea între aceştia şi companii. Astfel, oamenii se arată interesaţi de subiecte precum costurile ascunse şi calitatea serviciului de relaţii cu clienţii, în zona de telecom, de probleme legate de calitatea serviciului de internet şi TV, precum şi de calitatea suportului tehnic, dar şi de calitatea produselor comerciale şi de interacţiunea cu personalul, se arată într-un comunicat de presă. Alte domenii care prezintă interes pentru consumatori sunt agenţiile de turism, magazinele online, electronicele şi serviciile medicale.
Noua platformă este una transparentă, prin intermediul căreia consumatorii pot influenţa calitatea serviciilor, exprimându-şi public opiniile şi trimiţându-le către persoanele responsabile din companii.
"Am gândit acest site ca pe o platformă prin care consumatorii să poată influenţa serviciile şi produsele care le sunt oferite. Opiniile consumatorilor sunt publice şi pot ajuta alţi consumatori să facă alegeri informate, dar ajung şi la persoanele responsabile din companii care pot acţiona pe baza feedbackului primit. După şase saptămani de activitate, pot să spun că avem un interes larg din partea consumatorilor, platforma a fost vizitată de 17.000 persoane, dintre care 13.000 de vizitatori unici, şi a avut peste 70.000 de afişări", a declarat Ovidiu Solomonov, fondatorul noului serviciu.