Compania Ozone Laboratories prezintă noua campanie publicitară "Cabluri" pentru vitaminele Ozone. Difuzarea spotului a început în ultima parte a lunii octombrie, continuînd şi în luna noiembrie, concomitent pe mai multe posturi de televiziune.
"Spotul TV Cabluri reprezintă o continuare a politicii companiei Ozone Laboratories de a investi în promovarea produselor şi a imaginii sale. Începînd cu spotul Nine Rooms pentru Algozone, continuînd cu spoturile Corporate şi Cabluri, precum şi cu lansarea în curînd a altor două spoturi, Ozone devine unul dintre cei mai importanţi cumpărători de publicitate TV din industria farmaceutică", a spus Teodor Pricopi, Marketing Manager, Ozone Laboratories. Conceptul spotului plasează în centru energia ca sursă indispensabilă în activitatea zilnică. Spotul a fost realizat de către agenţia de publicitate OgilvyOne, compania Ozone Laboratories investind aproximativ 200 000 euro în această campanie.
Ozone Laboratories are în portofoliu peste 110 de produse şi intenţionează să atingă pînă la sfîrşitul anului 2006 un număr de 170 de produse.