Compania farmaceutică Ozone Laboratories reia campania publicitară pentru medicamentul Algozone. În perioada 9 septembrie - 2 octombrie campania se va desfăşura concomitent pe mai multe pos-turi de televiziune şi în presa scrisă. Campania publicitară pentru Algozone a fost lansată pentru prima dată acum trei luni, Ozone Laboratories investind peste 70.000 euro în acest proiect. Algozone a fost lansat pe piaţa din România în octombrie 2002 înregistrînd creşteri constante pe piaţa farmaceutică.
"Cînd am discutat cu agenţia noastră de publicitate ne-am gîndit, în primul rînd, să facem un spot despre oameni dinamici, deschişi care doresc să-şi rezolve problemele de sănătate şi să se reîntoar-că la activităţile obişnuite în cel mai scurt timp posibil", a declarat Teodor Pricopi, Marketing Manager Ozone Laboratories, adăugînd: "Şi pentru că am avut un succes extraordinar în rîndul publicului cînd am difuzat prima dată spotul TV am hotărît să reluăm campania Algozone şi să o extindem şi în presa scrisă".
Începînd cu 2006 Ozone Laboratories va exporta Algozone şi în ţările din regiunea Europei Centrale şi de Est. Din 2005 Ozone a început să exporte medicamente pe pieţele din Polonia, Bulgaria şi Ungaria. Anul acesta peste 3 milioane euro din investiţii vor fi folosiţi pentru dezvoltarea portofoliului de produse în Rusia, Ucraina, Bulgaria, Polonia, Ungaria, Cehia şi Slovacia.
Ozone Laboratories UK a intrat pe piaţa farmaceutică din România în august 2001. Prima campanie publicitară a companiei Ozone Laborato-ries a fost realizată de către agenţia Red cell, parte a Ogilvy Group România şi a fost difuzată pe principalele posturi TV.