În contextul evenimentelor seismice produse în România în ultimele zile, Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) reiterează faptul că societatea are capacitatea, în orice moment, să gestioneze daunele apărute şi este pregătită să despăgubească proprietarii de locuinţe afectaţi, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Astfel, reconfirmăm faptul că fondurile proprii ale PAID sunt suficiente pentru a răspunde cererilor existente. Totodată, amintim faptul că, în cazul unui dezastru major, PAID beneficiază de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală şi de Est, în valoare de 1 miliard de euro, pentru reconstrucţia locuinţelor asigurate în faţa celor trei riscuri de calamitate", adaugă reprezentanţii PAID.
Din punct de vedere operaţional, PAID monitorizează permanent procesul de instrumentare a daunelor astfel încât plata să se facă în cel mai scurt timp.
"PAID este preocupat în permanenţă de a facilita accesul cetăţenilor la despăgubiri. În prezent derulăm un proiect de optimizare şi digitalizare a întregului proces de anunţare, constatare, evaluare şi plată a daunelor, pentru a asigura un flux informaţional cât mai rapid şi eficient. Am semnat şi vizăm noi parteneriate cu instituţiile statului, pentru obţinerea documentelor necesare, astfel încât asiguraţii să nu fie nevoiţi să facă drumuri după acte care pot fi obţinute prin automatizarea unor procese", a explicat Nicoleta Radu, Director General al PAID.
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) asigură protecţie financiară în faţa fenomenelor naturale pentru toţi proprietarii de locuinţe care au PAD valabil. Totodată, PAID investeşte în informarea şi educarea cetăţenilor cu privire la importanţa acestei rezerve financiare care ajută comunităţile să depăşească situaţii de criză, se mai arată în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.02.2023, 19:02)
asiguratori au confirmat! sunt o mare TZEAPA
contractul cu litere minuscule ascunde diverse clauze
ca sa nu primesti despagubirile