Compania Paper Plus, unul dintre marii jucători de pe piaţa AfH (Away From Home) din România, a lansat primele produse sub brand propriu, Paper Stoc. Compania estimează pentru noua gamă venituri de 700.000 euro, până la finalul anului 2007.
Piaţa produselor AfH este una în dezvoltare la nivel mondial, în România aceasta fiind estimată la 10.000.000 euro. Produsele AfH reprezintă sisteme de igienă destinate clădirilor de birouri, halelor industriale, spitalelor, spaţiilor de prelucrare a alimentelor şi, în general, locurilor publice.
În prezent, există două categorii principale de produse comercializate sub marca Paper Stoc destinate bucătăriilor profesionale şi/sau sălilor de baie publice sau de la locul de muncă: dispensere şi consumabilele aferente (prosoape pliate din hârtie destinate blocurilor de birouri, role prosop cu derulare centrală destinate bucătăriilor şi unităţilor de producţie alimentară, precum şi hârtie igienică).
"Potenţialul pieţei a reprezentat principalul argument în decizia de lansare a unui brand românesc de profil. Piaţa românească este evident în continuă dezvoltare şi din ce în ce mai exigentă, motiv pentru care am decis lansarea primului brand propriu Paper Plus.", a declarat Marian Ivan, General Manager Paper Plus.
"Pe viitor intenţionăm să adăugăm şi alte produse gamei Paper Stoc, respectând desigur valorile centrale ale mărcii: specificaţii preferate, calitate ridicată şi preţ competitiv" a mai adăugat Marian Ivan.
Paper Plus îşi va extinde în 2007 atât suprafaţa de depozitare, cât şi distribuţia la nivel naţional. Compania şi-a propus pentru acest an dublarea cifrei de afaceri, atingând un nivel al importurilor de aproximativ 1.000 tone de hârtie.
Anul trecut, produsele distribuite de Paper Plus au ajuns la peste 3.000.000 de utilizatori din rândul populaţiei active, compania având un volum de vânzări de peste 750 de tone de hârtie.