Producătorul american de poşete din piele "Coach" Inc. va colabora cu divizia "BeautyBank" a companiei "Estee Lauder" Cos. Inc., din domeniul cosmeticelor, la realizarea unui parfum şi a altor produse de profil ce vor fi vândute în magazinele "Coach". "BeautyBank" are un parteneriat asemănător cu lanţul de dis-tribuţie "Kohl"s" Corp. Mărcile "BeautyBank" distribuite prin "Kohl"s" sunt American Beauty, Flirt!, Good Skin şi Grassroots.
Gigantul cosmeticelor "Estee Lauder" recurge la asemenea modalităţi de colaborare întrucât nu vrea să piardă teren, în condiţiile în care clientele au posibilităţi variate de a achiziţiona cosmetice în magazine precum "Sephora", dar şi în cadrul unor centre comerciale în care se găsesc produse cu preţuri mai scăzute - farmaciile sau supermarketurile.
Pe de altă parte, compania "Estee Lauder" este supusă presiunilor ca urmare a fapului că "Federated Department Stores" Inc., cel mai mare client al său, îşi închide unele magazine în urma achiziţiei "May Department Stores". Ulterior închiderii unităţilor respective, "Estee Lauder" va rămâne cu mai puţine magazine în care să-şi vândă cosmeticele.