Pescuitul şi vânătoarea, pasiuni costisitoare din punct de vedere financiar, dar şi aducătoare de satisfacţii (uneori produc şi nervi, dar asta e altă discuţie) se pot transforma într-un adevărat stil de viaţă. Concedii, vacanţe, sfârşituri de săptămână, anotimpuri, relaţii pot fi programate/organizate/consumate în func-ţie de aceste pasiuni.
Tocmai de aceea nu mai miră pe nimeni că atunci când are loc un târg cu un profil centrat pe vânătoare şi pescuit, mii de oameni se îmbulzesc să cumpere, admire şi compare diverse produse. De ieri, până duminică, la Romexpo, are loc o nouă ediţie, cu numărul patru, a Fishing&Hunting Expo. Răutăcioşii ar spune că se va înregistra cea mai mare densitate de lăudăroşi pe metru pătrat din Capitală, dar nu este cazul să pornim cu idei preconcepute.
Dacă la pescuit sau la vânătoare poţi pleca foarte devreme fără siguranţa că reuşeşti să capturezi ceva, la târg, cei grăbiţi pot fi siguri că prind ceva în plasă.
Primii 1000 de vizitatori din fiecare zi, care vor cumpăra un bilet întreg de intrare la expoziţie în valoare de 30 de lei vor beneficia automat şi fără tragere la sorţi de un cadou constând într-un rucsac inscripţionat cu Fishing & Hunting Channel, iar primii 1000 de vizitatori, care vor cumpăra un bilet redus de intrare, în valoare de 15 de lei, vor beneficia automat de un cadou constând într-o şapcă inscripţionată cu acelaşi logo.
Industria din jurul acestor pasiuni este în plină expansiune, la fel şi numărul celor care vânează un motiv de a ieşi în natură, nu neapărat să facă un grătar.