Constructorul auto american Ford se aşteaptă ca vânzările principalelor sale branduri pe piaţa din Statele Unite ale Americii (SUA) să depăşească anul acesta 2,4 milioane de vehicule, deoarece cererea record pentru sedanul Fusion şi modelele hibride va ajuta compania să depăşească Toyota, informează Agerpres, citând Bloomberg.
Ford a vândut în SUA, luna aceasta, un număr de 388.825 maşini şi camioane uşoare, îndreptându-se spre cel de-al patrulea titlu de cel mai bine vândut brand auto din SUA. Anul trecut, al doilea mare producător auto american a vândut 322.621 vehicule.
"Nu suntem dependenţi excesiv de niciun segment. Cu 16 lansări anul viitor, ne menţinem avansul vânzărilor", a apreciat vicepreşedintele Ford SUA pentru marketing şi vânzări, John Felice, arată sursa citată.
Cererea solidă pentru modelele Fusion şi vehiculele hibride, cum ar fi C-Max, vor duce la cel mai ridicat nivel al vânzărilor brandurilor Ford din 2000, mai precizează Agerpres.
Noua versiune Ford Fusion, lansată în 2012, va consemna anul acesta vânzări de peste 290.000 de unităţi, în timp ce vânzările de modele hibride vor depăşi 80.000 de unităţi, potrivit estimărilor companiei americane.