Proximity Worldwide a fost desemnată, pentru al doilea an consecutiv, cea mai creativă reţea de agenţii de direct marketing din lume, conform The Won Report. Avînd un scor final de evaluare de 1180 de puncte, reţeaua Proximity Worldwide se detaşează clar, cu 200 de puncte în plus, de următorul clasat (Ogilvy One). Mai mult, la clasamentul pe agenţii, 4 din cele 10 cele mai premiate agenţii fac parte din reţeaua Proximity Worldwide.
În cadrul The Won Report sunt cuantificate rezultatele globale ale reţelelor de direct marketing, în functie de nuăarul total de premii obţinute la competiţiile de direct marketing derulate pe parcursul anului 2004. Creat de Patrick Collister, The Won Report este primul clasament din industria de direct marketing la nivel mondial realizat pe baza unor criterii eminamente obiective.
Proximity Worldwide, unul dintre liderii mondiali în domeniul agenţiilor de direct & relationship marketing şi parte a reţelei globale BBDO Worldwide, este reprezentată în România de Proximity Bucharest, fondată în 2001. Proximity Bucharest este prima agenţie din România care oferă servicii de comunicare prin canale netradiţionale, prin cele trei divizii specializate ale sale: Proximity In-store, Proximity Interactive şi Proximity Direct.