Kingfisher, cel mai mare lanţ de magazine de bricolaj din Europa, anunţă că profitul operaţional a scăzut cu 4,8%, în perioada februarie-aprilie 2015, ajungând la 150 de milioane de lire, informează Bloomberg.
Rezultatele financiare ale companiei sunt apropiate de estimărilor specialiştilor, care se aşteptau la un profit operaţional de 148,5 milioane de lire.
Veniturile la magazinele deschise de cel puţin un an au crescut cu 0,8%, excluzând fluctuaţiile de curs valutar. În Marea Britanie, vânzările au urcat cu 15% la Screwfix, compensând declinul de 1,1% la reţeaua B&Q. Analiştii estimau un declin de 2% la B&Q.
Kingfisher are peste 1.124 de magazine în nouă state din Europa şi Asia, iar principalele sale branduri includ B&Q, Castorama, Brico Depot şi Screwfix.
În România, Kingfisher a preluat reţeaua Bricostore de la Group Bresson din Franţa. Brico Depot aparţine companiei britanice Kingfisher şi deţine în prezent opt puncte comerciale în România - trei în Bucureşti - Pantelimon, Orhideea şi Chiajna - şi cinci în ţară, la Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea.