2004 a fost anul în care Kevin Roberts, Worldwide Creative Director Saatchi & Saatchi a lansat conceptul Lovemarks prin publicarea cărţii cu acelaşi nume în Statele Unite, Marea Britanie, Australia, Noua Zeelandă, Franţa, Ungaria, India, Brazilia şi Bulgaria. Kevin Roberts a susţinut de asemenea multiple prezentări în cadrul a numeroase companii, precum şi în cadrul agenţiilor Saatchi & Saatchi, împărtăşind lumii întregi faptul că Lovemarks reprezintă viitorul de dincolo de mărci. "Lovemarks sînt branduri foarte speciale, carismatice pe care oamenii le iubesc şi le apără cu îndîrjire; produsele, serviciile şi experienţa creează legături emoţionale de lungă durată cu consumatorii," spune Kevin Roberts. Fenomenul se va împrăştia şi mai departe, anul acesta, odată cu publicarea cărţii Lovemarks, în ţări ca: Danemarca, China, Israel, Japonia, Rusia, Italia, România, Spania şi Suedia. Lovemarks este o idee de impact global, adecvată oricărei limbi şi culturi.
Fiecare dintre noi are unul sau mai multe Lovemark-uri. O marcă, o persoană sau un loc apropiat de inimile noastre. Însă, conceptul inspirational consumer duce această iubire mai departe. Iubirea acestora nu este pasivă, ci pro-activă, inspirational consumers fiind acei consumatori ce sînt dispuşi să meargă oricît de departe în a-şi arăta loialitatea pentru Lovemark-urile lor.
Inspirational consumers sînt idealul celor ce lucrează în marketing. Cu toate acestea, ei nu pot fi obligaţi, nici inventaţi. Inspirational consumers sînt rezultatul unor legături emoţionale puternice pe care şi le-au creat consumatorii cu mărcile - este o relaţie care evoluează în mod natural. Unele mărci o au, majoritatea nu.